✧*̥₊˚‧☆ミ: choi san from ateez.

996 22 14
                                    

for -Mrs_sanji-

san as your boyfriend.

┏━━━━°⌜ hard ⌟°━━━━┓

ー wasz związek rozpoczął się naprawdę spokojnie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

ー wasz związek rozpoczął się naprawdę spokojnie. byliście typową couple parą, tyle że ukrywaliście się przed ludźmi. po jakiś czasie się to zmieniło, ponieważ chłopak potrzebował czegoś ostrzejszego.

ー jest o ciebie chorobliwie zazdrosny, zwłaszcza jak spotykasz się ze znajomymi płci męskiej. nie raz był zdolny wdać się w bójkę z twoim kolegą z rocznika, tylko dlatego, że zawiesił wzrok na twoich nogach.

ー uwielbia kupować ci wyzywające ubrania, w których i tak chodzisz tylko przy nim, dodatkowo u ciebie w mieszkaniu, gdzie- pomimo wszystko- nie bywacie często.

ー zabiera cię w każdą trasę i wszędzie chodzicie razem. nawet, jeżeli dla Sana konsekwencją jest założenie charakteryzacji staruszka, co również nie przeszkadza mu w komplementowaniu i macaniu ciebie.

ー uwielbia zasypiać na twoich piersiach, bądź brzuchu. uważa, że jesteś w tych miejscach wyjątkowo wygodna.

ー wasze stosunki zazwyczaj są w jakiś przypałowych miejscach, gdzie musicie być cicho. co nie zmienia faktu, że są one wyjątkowo czułe, namiętne i uczuciowe.

ー aby sprawić ci przyjemność- i zmusić cię do spróbowania jednej rzeczy- zapoznał cię z twoją damską UB. byłaś w niebo wzięta, dlatego w późniejszym czasie zgodziłaś się na wszystko, co nasz drogi San ci proponował.

uwielbiasz, gdy w jego kreacjach odkryte są obojczyki. uwielbiasz tą część jego ciała, zwłaszcza na scenie, gdy wykonuje wyjątkowo niegrzeczne ruchy.

ー ma zamiar uczyć cię choreografii do swoich piosenek, jednak nie ma świadomości, że pod jego nieobecność sama ćwiczysz, chociażby Pirate King.

ー nie macie zamiaru ujawniać waszego prywatnego życia fanom chłopaka, dlatego też dowiedzą się tylko tego, iż ma długo letnią partnerkę i ewentualnie zmianę statusu z "zajęty" na "w małżeństwie".

ー a propo małżeństwa... San ma w planach oświadczyć się tobie, w najbliższe twoje urodziny, w twoim ojczystym języku. na razie jedyne co po polsku umię to: " alkohol jest dobry", "dzień dobry" i "kocham cię". jak na niego, to i tak dużo...

┗━━━━°⌜ hard ⌟°━━━━┛

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

┗━━━━°⌜ hard ⌟°━━━━┛

nie wiem, czy wyszło hard, sama możesz to ocenić, jednak ja jestem z tego w miarę zadowolona.

 idol as your... | zamówienia tymczasowo zamknięteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz