✧*̥₊˚‧☆ミ: zamówienie wykonane dla: kanciastoporty_94.
─ ✎⋅⋅⋅ namjoon as your 𝓫𝓸𝔂𝓯𝓻𝓲𝓮𝓷𝓭.
─ ✎⋅⋅⋅ soft/hard.╭─────── ۪۫ ❁ཻུ۪۪⸙͎.' ───────╮
ー pierwszy raz spotkaliście się w 2013, gdy zaczepił cię w celu zaproszenia na koncert.
urzekło cię jego lekkie onieśmielenie w stosunku do ciebie, dlatego najzwyczajniej w świecie poszłaś na ten koncert.ー jakieś się złożyło, że rok później się zderzyliście, skojarzyliście twarze i poszliście na kawę. po tym spotkaniu, wasz kontakt stał się bardzo dobry i zaczęliście się przyjaźnić.
ー przed rozpoczęciem związku często komplementował twój wygląd, patrząc na to, czy aby na pewno zakrywasz wszystko, co trzeba.
ー sam wasz związek, rozpoczął się w 2016 w czasie promocji albumu Wings. w tamtym okresie odbył się również wasz pierwszy raz.
ー uwielbia kupować ci różne... gadżety i przebrania. oraz cholernie luźne dresy, bo uważa, że w takowych wyglądasz wyjątkowo uroczo.
ー zakupił dla ciebie dom na Jeju. gdy chłopak ma więcej niż dzień wolnego, to zazwyczaj tam przebywacie i zakłócacie ciszę nocną, śmiejąc się z jakości ciastek jakie sporzywacie i denerwując panią Shin z domu obok.
ー w stosunku dominujesz zazwyczaj ty. często kończy się to przywiązanymi rękami Namjoona do ramy łóżka i szantażem z uśmiechem na ustach.
ー duża część army stara się zniszczyć wasz związek, wymyślając plotki o twoich domniemanych zdradach. jednak jak i ty, jak i namjoon wiecie jaka jest prawda.
ー raz przeczytałaś mu fanfiction o nim. w tamtym momencie namjoon się na ciebie obraził i nie odzywał się przez tydzień. dzięki temu wydarzeniu uznałaś, że nie będziesz czytać przy chłopaku wattpada i blogów.
ー religią namjoona jest robienie ci malinek w każdym możliwym miejscu. ty nie pozostajesz mu dłużna, dlatego na koncertach ma tonę korektora na szyii i obojczykach.
ー planuje ci się oświadczyć. tylko rozważa miejsce, gdzie to zrobi. ale najpewniej skończy się na ekskluzywnym hotelu i oświadczynach świeżo po stosunku.
╰─────── ۪۫ ❁ཻུ۪۪⸙͎.' ───────╯
CZYTASZ
idol as your... | zamówienia tymczasowo zamknięte
Randomuważam to za krindżowe, ale ładne zasięgi tu mam, więc tego nie usunę.