for MoonlightAriPark
[nie lubię pisać czegoś takiego, ale dla ciebie zrobiłam wyjątek. i mam nadzieję,że ci się podoba.]
jimin as your boss.
┏━━━━°⌜ very hard⌟°━━━━┓
ー jesteś jego osobistą sekretarką, co nie odpowiada twojemu partnerowi. jednak, nie możesz przerwać tej pracy ponieważ jest dobrze płatna, a twoje relacje z szefem nad wyraz ci się podobają...
ー Jimin jest dość wymagający nawet jak na szefa, dlatego często zdarza Ci się zostać na nad godzinach, które spędzasz w jego biurze, a czasami w jego apartamencie...
ー wasze "nadgodziny" skupiają się na namiętnych pieszczotach i ostrym seksie.
ー uważa, że ograniczone ruchy i przepaska na oczach nasila twoje doznania. niewiele się nie myli.
ー jest lepszy od cholernego Grey'a.
ー ma fetysz na twoje uda i to nim poświęca najwięcej czasu, w trakcie "zabawy".
ー ty za to uwielbiasz czuć jego usta, gdziekolwiek na swoim ciele. uważasz je za bóstwo.
ー
jego ulubionym miejscem na malinki, są twoje piersi, obojczyki i szyja.
ー twoi współpracownicy cię nienawidzą, ponieważ mają świadomość tego co robisz dla zarobku. jednak, ty wiesz swoje, a zarobek to tylko jeden czynnik, dzięki któremu zgadzasz się na ten układ... Jimin jest po prostu cholernie pociągający i podoba ci się w jego wyglądzie niemal wszystko.
ー potrafisz siedzieć u niego pod biurkiem i robić mu dobrze, jak rozmawia z klientem. masz wtedy pewność, że się lekko się zdenerwuje i weźmie cię na tym cholernym biurku w środku dnia, nawet przy otwartym oknie.
ー jednak, czasami zdarzy wam się normalnie porozmawiać i oboje twierdzicie, że wasze charaktery się dopełniają.
ー pomimo tego, iż nie jesteście razem, to jesteś zazdrosna o Jimina i o to, że codziennie przychodzi jakaś twoja współpracownica i próbuje go namówić na seks, za podwyżkę.
ー jednak on jest nieugięty. obecnie potrafi go podnienić twoje ciało i jego imię, wydobywające się z twoich ust.
ー kupuje Ci dużo prezentów, co utwierdza twojego chłopaka, że masz romans. jednak, póki zarabiasz nadzwyczaj dobrze, to nie ma zamiaru zwracać na to uwagi. jest twoim utrzymankiem, co Jimin dobrze widzi i próbuje ci to uświadomić.
┗━━━━°⌜ very hard⌟°━━━━┛
CZYTASZ
idol as your... | zamówienia tymczasowo zamknięte
Randomuważam to za krindżowe, ale ładne zasięgi tu mam, więc tego nie usunę.