________________________
bts as your family.
soft.ーmimo iż jesteś tylko przybraną siostrą Yoongiego, to wszyscy są ci bliscy.
ーjesteś najmłodsza i najniższa z całego tego pierdolnika.
ーsą dla ciebie oparciem, traktujesz ich jak swoich aniołów.
ーjesteś ich prywatnym psychologiem, terapeutą i jak przyjdzie co do czego to kucharzem.
ーJungKook- jako wzorowy, starszy brat- wyśmiewa się z twojego wzrostu.
ーale cię kocha, mimo tego, że cały czas mówisz do niego "bunny oppa".
ーpomagasz szlifować choreografie Jiminowi, bo mimo wszystko, zapamiętujesz je szybciej i dokładniej.
ーjesteś oczkiem w głowie lidera. nie ma dnia, w którym NamJoon nie zapyta cię czy dobrze się czujesz i czy czegoś nie potrzebujesz.
ーJin często przesadnie dba o twoje bezpieczeństwo, ale często załatwia ci sesje u znanych projektantów.
ーHoSeok jest tym, który cię pociesza i przynosi przedmioty pierwszej pomocy w czasie, gdy masz okres.
ーprzez to wiele fanek podejrzewa, że jest w związku.
ーTaehyung to ten, który odstrasza od ciebie złe towarzystwo i to z nim masz relacje 'chłopak, dziewczyna'.
ーlecz jesteście tylko bliskimi przyjaciółmi.
ーmieszkasz z nimi.
ーz Yoongim masz najsłabszy kontakt. mimo iż znacie się najdłużej, to chłopak zawsze pałał do ciebie niechęcią. przynajmniej według ciebie.
ーtak naprawdę to cię kocha, ale nie chce byś widziała jego słabości czy też odwróciła się od niego.
ーmimo takiego jego zachowania, wciąż podążasz ślepo za nim.
ーco ci, ani jemu, ani reszcie zespołu nie przeszkadza...
______________________
a jak wam podoba ten comeback?
CZYTASZ
idol as your... | zamówienia tymczasowo zamknięte
Randomuważam to za krindżowe, ale ładne zasięgi tu mam, więc tego nie usunę.