[krótki, bo nie mam weny, ale mam nadzieję, że przejdzie]
v as your boyfriend.
┏━━━━°⌜ hard ⌟°━━━━┓
ー jesteście w związku od czasów licealnych. byliście taką typową, uroczą parą, co zmieniło się na przestrzeni lat.
ー Tae zaczął mieć swoje fantazje, co za tym idzie, chciał czegoś ostrzejszego niż wasz delikatny i namiętny seks. chciał urozmaicenia, które ty mu dałaś.
ー przejęłaś dominację, w lisich uszkach i ogonku. to była najgłośniejsza noc w całym waszym związku.
ー wasz związek jest ujawniony, jednak pilnujecie swojej prywatności jeszcze intensywniej niż do tamtych czas.
ー ty jesteś tą bardziej zazdrosną w związku. nawet w biednej pani JiWoon spod siódemki potrafisz dostrzec wroga. co dla Taehyunga jest dość śmieszne, ponieważ jest tobie wierny jak pies i nigdy nie pomyślał o zdradzie, tym bardziej z tą siedemdziesięciolatką.
ー ma w zwyczaju kupować ci markową biżuterię, dając nacisk na minimalizm i ładne wykonanie. takim sposobem masz dwie szuflady zapełnione błyskotkami.
ー wyznajecie zasadę "co twoje, to moje", dlatego większość jego ubrań ląduję u ciebie w szafie, zaś zawartość twojej lodówki w jego żołądku.
ー lubi patrzeć gdy zatracasz się w swoich pasjach. jest to dla niego urocze, ale i seksowne za razem.
ー uwielbiasz go ciągnąć za włosy w trakcie stosunku.
ー kochacie się i nic raczej tego nie zmieni.
┗━━━━°⌜ hard ⌟°━━━━┛
CZYTASZ
idol as your... | zamówienia tymczasowo zamknięte
Randomuważam to za krindżowe, ale ładne zasięgi tu mam, więc tego nie usunę.