I

990 44 2
                                    

Oslepilo mě světlo zářící mi do oči a sluch zaregistroval šumot a hluk v místnosti. Když jsem začal vnímat ,co se v místnosti děje viděl jsem lidi. Hodně lidí. Seděli, zvedali tabulky s čísly na nich.

Nevěděl jsem ,o co tu kráčí. Moje robotí oči se dívaly všude možně ,ale pak jsem viděl jeho. Mého stvořitele. Jen tak tam seděl a díval se na mě.

,, Maty? Co tady dělám?" Snažil jsem se na něj promluvit a doufat ,že mě slyší, i když mě na sto procent neslyšel přes hluk v místnosti.

,, Dávám tři miliony!" Křikl muž a přes něj křikl další. ,, Dávám pět milionů." Na to všichni v místnosti stichli a přemýšleli ,co dál. Pán vedle mé klece si mě okem prohlídli a pak i Matyho.

,, Někdo víc?" Lidi začali znova přemýšlet. ,, Samuel William Miščík prodán muži s tabulkou číslo deset!" Začali všichni tleskat a mě znova přemohl strach.

Maty se ke mě začal přibližovat pomalým krokem.

,, Maty, ty mě prodáváš nebo co?" Díval jsem se přes kovové mříže ,které chladily mé tváře, o které jsem se opíral.

,, Same vysvětlím ti to jindy." Předemnou se začala zjevovat tma. Bylo to způsobeno tím ,že mě Maty zavíral do nákladního vozu.

Někdo dvakrát bouchnul do vozu a mě tlak posunul do předu. Asi jsme vyjeli, jak hádám.

Cesta trvala dlouho. Párkrát jsem se i posouval z místa do jiného ,protože řidič prudce zastavoval.

Když jsme tam dojeli znova jsem viděl světlo a náhlý chlad na mé kůži.

,, Pojď." Pobídl mě muž, když otevřel pouhým jedním pohnutím klíčem doprava klec. Poslechl jsem ho, abych neměl problémy a viděl louku, pár stromů a potůček.

,, K-Kde to jsem?" Optal jsem se vystrašeně muže vyšší postavy.

,, Doma chlapče." Zavřel dveře vozu, do kterého nastoupil a rychle se ode mě vzdaloval. Tím se mi odkryl pohled na dům. Byla to stará chata s rozbitými okny a vypadalo to tak hrozně.

,, Maty? Doufám, že si ze mě děláš srandu." Promluvil jsem přes ticho.

Tohle bude ještě zajímavé...

----------------------------------------------------------------------
Ahoj!
Nová kniha je tady! Snad se vám prolog líbil a v neděli bychom se mohli vidět u další kapitoly! (Jo kapitoly budou vycházet každou Středu a neděli. Aspoň doufám. Jestli to budu stíhat XD)

ROBOTS EYES - MOON, VITAA ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat