,, Jsi roztomilý." Jeho rty se setkaly s mou pokožkou. O co se snaží? Co to dělá?
,, Č-Čo to robíš?!" Vystrašeně jsem se ho zeptal. On mě ignoroval ,ale odtrhl se od mého krku. Prohlédl si mě očkem a skontroloval zda se mi to líbí. Můj výraz mluvil za vše, nelíbilo se mi to.
,, Tak zítra budu pokračovat. Dneska si odpočiň Samko." Toto oslovení jsem neměl rád ,proto jsem i Domina upozornil.
,, Takto mi nehovor. Nemám to rád." Našpulil rty a štipl mě do líčka.
,, To mě nezajímá."
---
Byl večer a mě se nedařilo usnout. Matrace byly měkké to mě netrápilo ,ale trápil mě můj nový domov. Chtěl bych být v mé laboratoři, usínat vedle Matyho a ne sám.
S Matyášem jsem byl však jen kamarád, to mi nevadilo. Vždyť ani nevím ,co je láska. Maty mi o ní něco říkal, když se mu líbila jedna holka ale nikdy jsem to nepochopil. Jak se člověk dokáže zamilovat? Může i robot?
Můj mozek si pokládal moc otázek. Zavřel jsem oči a snažil se usnout. Povedlo se mi to. Konečně jsem se dostal do říše snů.
Moje probuzení bylo vcelku normální. Protáhl jsem se a pohlédl z okna. Přes žaluzie procházely paprsky vycházejícího slunce. Posadil jsem se na postel a promnul si očka.
Moje ruka lapala po nějakém novém tričku, kalhotech a spodnímu prádlu.
Svlékl jsem si černé tričko na spaní a přes hlavu si nasadil šedé triko bez jakéhokoliv potisku.
,, Maty pracoval na všem." Ozvalo se za mými ještě holými zády. Otočil jsem se na něj a ihned si zakryl mé nahé tělo.,, Pojď už na snídani." Ještě po odchodu si mě skontroloval a až pak odešel.
Když jsem došel do jídelny posadil jsem se a vzal si mé oblíbené lupínky s mlékem. Dominik se mi jen zasmál, jak dětinský ještě jsem. Já jsem ho propaloval pohledem a lžíci s lupínky si vložil do úst.
Po náročné snídani se Dominik někde chystal.
,, Kam ideš?" Kopal jsem nohama a přitom se na něj díval.
,, Do školy. Jsem ještě student." Dodal a před odchodem mi vlepil do vlásku pusu se slovy ,ať jsem opatrný.
,, Celý dom len pre mňa. Paráda!" Křikl jsem přes celou vilu a začal můj celý den bez hlídání.
------------------------------------------------------------------------
Ahoj!
Další část této knihy je tady tentokrát vyšla část v pondělí a ne ve středu ani v neděli,tak snad vám to nevadí Xd! Schválně, kdo si všiml že jsem přeložila Samovy části jeho mluvy do jeho rodného jazyka? Moc mi nesedělo, že mluví česky ,tak jsem to přeložila pro lepší efekt Xd
ČTEŠ
ROBOTS EYES - MOON, VITAA ✔
FanficProč mě prodal jako nějakou hračku? Proč jsou lidi tak zlí? Proč jsou na světě tak málo dobrých lidí? Potřebuju odpovědi Maty.. DOKONČENO