XV

408 36 2
                                    

Včas ráno Vitaa zmizel z postele. Musel pospíchat do práce ,ale ještě než odešel si prohlédl ležícího robota a jen se nad ním pousmál.

Jak vlastně můžu milovat věc, která žije jen z kusů kabelu a softwarů?

Pokládal si tuto otázku ,když opouštěl pokoj.

Samuel se ale probudil o mnohem později. Protáhl se a přitom si mnul oči. Zvedl se na nohy a zamířil si to do obýváku. Dny ,kdy Vitaa je pryč prožívá těžce.

Ale dneska Vitaa přišel dřív. Nějak kolem sedmé hodiny.

Otevřel dveře a do nosu ho praštila příjemná vůně. Všude byla tma, ale na tu byl zvyklý ,takže se šel podívat do obýváku, kde byl Samuel u stolu.

Na stole bylo jídlo pro dva a i víno pro dva.

,, To je pro nás?" Usmíval se Samuel a jen přikývl.

,, Určite si bol v práci moc uťahaný tak som ti toto pripravil." Oba se posadili a pomalu se vrhali do jídla.

,, Ty jsi něco rozbil? Nebo udělal?" Sam se začal smát a kroutil záporně hlavou.

,, Nie len ma to napadlo či by som ti nemohol urobiť radosť."

Po jídle, které bylo vynikající chlapci dopili skleničku vína a ještě chvíli klábosili. Potom se zvedli a oba si našli jiné směry, Vitaa chtěl jít do koupelny ,ale Samuel chtěl jít do pokoje.

Přitiskl hnědovlaska na zeď a díval se mu do očí.

,, Kdeže ideš?"

,, Jdu si dát sprchu." Ukázal na dveře koupelny.

,, Tá ešte počká." Sam se vrhl jako dravá šelma po Vitovém krku. Ani jeden z nich nevěděli, kde se to v něm bere.

Chytil ho pod zadkem a vyhoupl si ho na sebe tak sním došel do ložnice, kde ho položil na postel. Svlékl mu triko a s polibky pokračoval až na břiše.

Však na krku si nemohl odpustit pár fleků lásky.

Vitaa se taky snažil dostat ze Samuela tričko. To se mu nedařilo, tak mu s tím starší pomohl. Přehodil ho přes hlavu a už leželo kdesi na zemi

Sam přes látku tepláků skousl jeho kamaráda, což v něm vyvolal hlasitý stén. Potom co ho dodráždil mu sundal kalhoty i s boxerkami.

,, Moone pokračuj~~"

ROBOTS EYES - MOON, VITAA ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat