VII

407 35 4
                                    

Toulal jsem se prázdnými ulicemi a díval se okolo, jestli to tady náhodou neznám. Ptal jsem se lidí, jenže ti mě odsekli a říkali ,že mám telefon a můžu si to najít.

Už začalo svítit sluníčko a já se schovával pod stromy. V tom jsem před sebou viděl nějakou ceduli ,kterou jsem v té tmě neviděl.

,, Kaviareň 1 kilometer, obchodné centrum 3 kilometre. Čo to je?" V tomto světě jsem si připadal jako cizinec.

Ale nějak mě nepadlo se vydat po těch šipkách do města "Praha". Konečně aspoň vím, kde jsem.

Začal jsem mít obrovský hlad.

---

,, Same? Otevři prosím." Klepal na dveře Dominik a snažil se koukat přes klíčovou dírku. ,, Samko já nevěděl, že se ti to nebude líbit." Nepřestával klepat. Však jednou ho donutí vstát a otevřít dveře.

,, Same došla mi trpělivost vcházím dovnitř." Hned, co otevřel dveře ho praštil chladný vítr. Vyhledal zdroj, což bylo otevřené okno.

Asi mu byla zima.

Pomyslel si a posadil se na postel. Odkryl peřinu ,ale nikdo tam nebyl. Otevřel skříně a nikdo tam nebyl.

Prohledal celý dům, ale Samuel byl nezvěstný. Dominik rychle volal Matyášovi.

,, Ahoj Dominiku ,co potřebuješ?" Řekl rozespale.

,, Samuel je pryč!" Vyjekl do telefonu.

,, Cože, proč, co jsi mu udělal?!" Křikl po něm zpátky.

,, Nic jsem mu neudělal! Nemáš k němu nějaký GPS čip nebo něco takového?"

,, Ne, ten jsem odstranil ,když jsem ho prodal. Rychle ho najdi. Vždyť ani neví co je to beruška." Oba dva byli docela vystresováni.

Zatímco se Dominik hádal s Matym, Samuel bloudil ve velkoměstě Praze. Všude kolem něj se míhaly auta, lidé chodili jako splašení. Jediné co chtěl byl nějaký kout, do kterého by se mohl schovat. Jeho očka zabloudila na nápis "potraviny". Dřív nemohoucí nohy se staly znova použitelné.

Otevřel dveře a prohlížel si obchůdek.

,, Dobrý." Pozdravil ho postarší pán, který si ho skenoval. Sam se ho vylekal, ale strach ho rychle přešel. Vzal si nějaké ovoce a vyšel z obchodu. Než ho nezastavil pán za pokladnout. ,, Chlapče vrať se a zaplať." Sam se na něj podíval a došel k pokladně

,,Ja sa ospravedlňujem, ja nič nemám. Mám strašný hlad, prosím odpustil by ste mi to?" Snažil se na něj udělat svůj nejroztomilejší kukuč, který dokázal ,ale muž ho vyhodil ven.

ROBOTS EYES - MOON, VITAA ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat