Další den mě Vitaa nechal samotného doma. Ukázal mi všechno. Jak se zapíná televize, kde mám oblečení, kde si můžu udělat jídlo atd.
Probudil jsem se a vedle mě už nespal nikdo. Postavil jsem na nohy a vyrazil do obýváku ,kde jsem našel papírek ,na kterém bylo napsáno: "vrátím se až pozdě v noci, tak hlavně nic nerozbij -Vitaa".
Jen jsem se pousmál a odešel šouravými kroky do kuchyně ,kde jsem vzal misku, mléko a lupínky. Posadil jsem se ke stolu, zapnul si televizi a přemýšlel nad blbostma.
Co teď vůbec dělá Dominik? Hledá mě?
Tyto otázky jsem si pokládal pořád, vlastně už od doby, kdy jsem utekl.
Zadíval jsem se na televizi a zrovna běžel film, který mě nějak nezajímal, proto jsem přemýšlel dál nad věcmi, které jsou velmi divné.
---
Byla už půlnoc a Vitaa pořád nikde. Čekal jsem na něho až mi zase něco nového o tomto světě poví, ale jak přišel jen naštvaně třískl dveřmi a kroky se blížily k pokoji ,kde jsem právě byl.
Otevřel dveře a ani mi nevěnoval pohled a už si sedal na postel a bral do rukou mobil.
,, Děje sa niečo?" Snažil jsem se navázat konverzaci.
,, To neřeš.. Ty by jsi to stejně nepochopil." Sykl na mě. Nebál jsem se ho ale i tak jsem si odsedl dál a dělal mrtvého.
Lehl si do postele, zhasl lampičku a zavřel oči. Po asi pěti minutách se na mě otočil a tiše říkal.
,, Moone, promiň jestli jsem tě vylekal.. Jen mě naštval šéf." Jeho hlas mi udělal husí kůži po celém těle. Proč husí kůži ? Že bych se ho znova bál?
,, N-nevadí." Usmál jsem se na něj ikdyž to neviděl.
,, Tak dobrou noc." V lepil mi polibek do vlasů a náhle se odlepil a otočil se na mě zády. Nehybně jsem ležel a vstřebával to co mi právě udělal.
,, T-ty si mi dal pusu?" Zčervenal jsem se.
,, Ehm.. Jo, promiň jestli ti to vadí." Omluvil se.
,, Nie.. Bolo to len nečekané.." Řekl jsem a už se snažil usnout, ale nemohl jsem. Pořád jsem přemýšlel nad Vitou. Ikdyž jsem ty jeho rty cítil jen na čele byly tak měkké , chtěl bych je cítit na těch svých. Počkat co?!
ČTEŠ
ROBOTS EYES - MOON, VITAA ✔
FanfictionProč mě prodal jako nějakou hračku? Proč jsou lidi tak zlí? Proč jsou na světě tak málo dobrých lidí? Potřebuju odpovědi Maty.. DOKONČENO