Bir kadın severse size aittir. Ona iyi bakın
Onu mutlu edin. Üzmeyin onu.. Yıkmayın hayallerini incitmeyin duygularını sizi sevmesinin birinci nedenidir Sizi seçmesi. kadınlar, hasas oldukları kadar bir o kadarda öfkeli olurlar. Sevmediği şeyler yapmayın. Hele hele onu hiç ağlatmayın ağlatırsanız bu size bir pişmanlık olarak mutlaka dönecektir sakın unutmayın.
saklayın onu kendinize gizleyin onu yüreğinizde, mesela kalbinizin anahtarını verin ellerine o çok iyi bakar kalbinize eğer gerçekten severse bir kadın, korkmayın onun sevgisinden. Kadınların yüreği öyle duyarlıdır ki hislere bu sevgisinin Tarifi yoktur hiç bir dilde..
Sakın Hayalleri ve duyguları arasında bırakmayın bir kadını.. duygularını bölük bölük yaşatmayın onlara, çünkü kadınlar hayatında herşeyin yolunda gitmesini sever. Bir kadının en çok önem verdiği en güzel şey, sahiplenilme duygusudur. Onu sahipsiz bırakma.. gerçekgen seven kadın senin aşkına senden daha çok sahip olur. Sakın Gölge düşürme güneşli günlerine, bulut olma gülmelerine. Kadınlar sevdiği adamın yüreğine kanat çırparak göçmeyi sever. Sakın soğutma mevsimlerini yoksa ansızın göçmeye hazır görürsün gökyüzünde, bu sefer mutluluktan uçmaz gökyüzünün O koyu maviliğine öyle bir gün gelir ki,gökyüzündende göçer kendinden de... küstürme onu kendine, sevgine, ve uğruna inanıp yaşadığı herşeye...
Kadınların en güzel yanıdır. Yüreğinin Bir yanı çocuk kalması diğer yanı anne duygusuyla yoğrulması.. En güzelide genç yaşlarda saklıdır annelik duygusu bir kadının özelliği burdan gelir aslında...
Ona özel olduğunu hissettir çünkü kadınlar her zaman özeldir.
Bana gelince kadınım. Küsmedim sana hiç küsermiyim. Hiç darılırmıyım aşkımıza sen benden gitmiş olabirsin ama ben deki sen hala taze.. Bir yandan bende bilmek isterim, sende ki ben ne alemde...Sevgilim, ben seni şuanda bile bekliyorum. Ben seni çok özledim. Hadi çıkta gel, daha fazla bekletme bizi, çünkü ömrüm, ömrünün "Son sevdiği".Bir Kadın gerçekten seni severse, Dünyasından sana bir pencere açar. Ve O pencere sadece onun sana baktığı yerdir. O pencereyi sakın kirletme...