Değer verdiğimiz insanlar genelde bizi en çok yıpratan insanlardır. Verdiğimiz Değerler malesef günümüzde çuval çuval ihanetle geri dönmekte.. Bizler değerin kıymetini bilmeden sevginin kıymetini asla anlayamayız. Verdiğimiz tüm Değerler sevginin yolundan geçtiği gibi, Sevdiklerimize verdiğimiz her değerde sevginin bir parçasıdır. Mutlak ki, aşırı sevgi aşırı değerden gelir. Bizim değerimizin ne kadar büyük olduğu karşı tarafa verdiğimiz değerle ölçülür. O kadar güzeldir ki değer vermek, senin bir bakışın bin gönüle değer. Yani güzel bakan güzel görür tabiri bu yoldan geçer. Ve sen çok değerlisin unutma hem Allah katında hem benim gözümde.. Sen Kaybetme değerini bırak seni kaybedenler düşünsün.
Bilmediğin gönüllerede girme tıbkı sonunu göremediğin yol gibi şayet Bilmediğin gönüllerde ararsan kendini ansızın mum gibi yakarlar seni.. Acımazlar sana bana bu yüzden sen çok değiştin derler. Eskidendi o kocaman gönül işleri şimdilerde yürek sustu, ağzı olan bol keseden konuştu. Senin varlığına şeref katan Rabbin var. Bunları Dert etmiyor dua ediyoruz..Bu zamanda değerimizi değil, ederimiz ne kadar onu konuşuyoruz..
Söylermisin Son sevdiğim, artık gözünde değerim yoksa baştan ne diye değerverdin bana..