Anlat Birşey?

11 3 0
                                    

Çekip gitmek istiyorum bu şehirden. Bir sahil kasabasın da küçük bir ev bulup orda hayatımı devam ettirmek istyorum. Ara ara denize açılıp balık tutmak. Akşam olunca odun ateşinde bir çay demleyip yalnızlığıma kana kana içmek istiyorum.
Nasılsa yoksun hayatım da doya doya yaşamak istiyorum beni..Seninle konuşmak iyi geliyordu bir zamanlar. Ta ki beni kapı dışarı edene kadar. Hem ben duygularımı anlata anlata bitiremezdim. Sen de az daha kalsaydın da dinleyi verseydin ben de ki seni. Ben zaten çok konuşurum bilirsin durmadan birşeyler anlatırdım sana. Sabaha vardığımızda da gece olması anlık olurdu.. Anlata anlata yeşertiyordum seni içimde, inadına tüketmiyordum bizi.. Ama sen tükettin bizi.. Şimdi yokluğumuzun karanlık ve biraz da dağınık odalarında hayat sürüyoruz.. Ben yinede alınmadım sevgilim, sadece darıldım.
Gözlerine bakıp bakıp şairliğimi konuştururdum bilirsin işte, çay içerken bile susmaz, anlatırdım bizden. Havayı da suyu da ortak ederdim aşkımıza. Ve bunca çabaların boşa gitmesi de en çokta beni üzdü.. Şimdi tüm duygularımı sana karşı birer birer yitirdim. Çekip gitmek bu kadar kolay olmamalı bir yürekten. Ama şimdi tatlı tatlı gidermisin düşlerimden..

Anlat biraz, beni severek gitmek nasıl birşey? Anlat birşey?

Son SevdiğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin