Sevenler için en duygu dolu anlardır bakışmalar. Kimi ilk bakışta aşkı yakalar, kimileride aşıkken son bir bakışla veda eder sevdiğine aslında hayat tam tamına bir bakıştır. Hayata nereden ve nasıl baktığın önem taşır. Kimileri vardır sevgiyle bakarken kimileride nefretle bakar yaşadıklarına. Ve bende bunlardan biriyim..ama nefret tarafında değilim. ne nefretle bakıyorum hayatıma nede nefret doluyum sana.. Hem Hayatımızdan çekip gidenlerinde bakışlarına muhtaç değiliz.. Tabiki İstediğimiz sadece ufak bir bakış ve içinde kocaman büyük bir sevgiydi.. Bunu inkar edecek değiliz...ama Sevdiklerimizin sevgi dolu bakışlarıda asla bir veda bakışı olmamalıydı bunuda biliriz.. Lakin olacağı varsada olur. Zaten kaderin önünede geçemeyiz. Ve bildiğim bir tek şey var ki, yaşama içten inanarak duygu dolu bakan insanlar tevekkül edip yaşamayıda gayet iyi bilirler.. Dua ile çıkıtığın her yolun mutlak hayrını bulursun. Sen hiç dert etme... Ve diyorum ki, Hayatımızın bakışları en son birbirimize olmalıydı zaten öldüğümüzde bakışlar bizde olurdu... Sanırım Bizler acele ettik ve yüreklerimize çok büyük dertler verdik. Ama Çaresi vardır herşeyin. Mesela İnsanın attığı her bakış gönülleri ısıtmalı, yüreklerde bu bakışlara soğumalı eğer böyle olsaydı belkide hiç bir bakış yürekleri yakmazdı.. Neyse artık yandık bir kere, bize kocaman geçmiş olsun. Bu arada son bakışların bana karşı ne kadarda korkaktı. Öyle hızlı gittin ki, giderken bile gözlerin gözlerimden kaçı verdi... Bu arada güzelim. Eğer aşkım sende unutulmuşsa, ismimi anarak ağzını oyalama, yorulursun son sevdiğim...
Bize Veda eden bir bakışın değil, vedaları bizim için terk etmen olmalıydı son sevdiğim.