Bulutlar bana, maviler sana...
Öyle seversin ki birini dünyanın onun etrafında döndüğünü bilirsin. Eminsindir. Onun yanında o kadar mutlusundur ki, gülücüklerini saçarken. Doya doya bakmak ve kalp ritmini yoklamak istersin. O kalpte son durumum nasıldır diye.. Yani beni seviyormudur ilk günlerdeki gibi, ara ara, uzun uzun, yokluya yokluya gidersin işte....Birde seni seviyorum cümlesini duymak için defalarca çabalar durursun. Olması gerekende bu zaten. Zahmetsiz mükafat olmaz. Sen bir sevince Hayat sana o an bambaşka gelir. Onunla herşeyi yaşayıp tüketmek istersin..
Her duyguyu, her anı paylaşmak istersin.. Aşk öyle birşeydir ki, içine düştünmü çıkamaz ayvayı yersin... Bir bakarsın.. Bulutlar hoş, yarim bana koş Olur. Artık pembe yalanlar değilde, Maviler sarmıştır her yanını.. Ansızın güneş tutulması gibidir sevip, sevile bilmek.
Onun ojelerini seversin, sevdiği müzikleri dinlersin bu aralar lale lale gezersin. En güzelide bu ya, bir tek lalen var. Onada mecnun olup gidersin.. Sevene herşey farklıdır öfkeni bile umursamazsın. İstediğin tekşey mutluluktur. Onun gözlerine, maviliğin koyu sürmesini çekersin. Kendinede bulutları alırsın. Gökyüzünün buluttan hiç ayrılmadığı gibi sende ondan asla ayrılmazsın.. Pek bi' sever kadın gökyüzünün maviliğini, hiç söndürme o renkleri gözlerinde..sadece kimseler onu görmesindiye bulut ol gözlerine.. Hadi paylaşalım sevgilim. Bulutlar bana,maviler sana..Sanki Bulutların üstündeyim seni severken.
Gökyüzünün tamda koyu Maviliğinde, seviyorum seni Son sevdiğim..