Rodzial 4

941 52 65
                                    

/Perspektywa USA/
Boże mój ojciec jest taki wkurwiający, kazał mi posprzątać pokój jakbym miał 5 lat, pezf9ez mam 12 i jestem już prawie dorosły a potem sam sobie gdzie wylazł, oby już moe wrócił. Przez niego mam depresję i zabrania mi słuchać bili ajlisz. Jedyne osoby jakie mnie rozumieją to moi przyjaciele z transformice i moja dziewczyna z moviestarplanet którą znam tylko 3 dni i której nigdy nie widziałem ale co z tego. Mieszka w tym samym mieście więc może kiedyś ją zobaczę. Właśnie do niej napisałem że chce się spotkać teraz, nie wracam do domu, muszę ją zobaczyć.

candycrusi: hejcia

pysia_uwu: hejj <333

candycrusi: możesz się teraz spotkać ???

pysia_uwu: z tobą zawsze <33

candycrusi: to może w parku

pysia_uwu: dobrze już ide kocham cb<33

candycrusi: ja cb też <3333

Tak!! W końcu ją zobaczę. Tylko co powie na to że jestem chłopakiem, o nie!!!! To był zły pomysł udawać dziewczynę w internecie. No trudno lece na żywioł. Powoli zmierzałem w stronę parku, gdy ujrzałem niziutką dziewczynkę w różowej bufiastej sukience. Miała czerwoną flagę z białym kółkiem na środku i dziwnym znaczkiem w czarnych kolorach. Gdy podeszła bliżej zauważyłem że ma uszka kota, ale słodkie.

Chce je pomiziać O^O

A: hej

?: hejka

Powiedziała cicho. Coś mi nie pasowało w jej głosie, może to po prostu mi się wydaje.

▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
Dobra już więcej chyba nie napisze dam wam zabawę ze zgadywania kto jest "dziewczyną" USA, kiedyś może wrócę do tego wątku i się wszysko wyjaśni

rUsGeReK dla napalonych dzieciaczków +420❗❗❗❗❗❗Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz