7. Už nevládzem, Josh ✓ 👇

391 12 0
                                    

Lily_sOff: Myslela som že dnes sa to zaobíde bez modrín, nadávok a všetkých tým zlých negatívnych veci. Ale nestalo sa tak 🤨🙅

JoshJ_P: Ublížili ti?

Lily_SOff: Áno Josh. Pamätáš si keď som ti hovorila o tom chalanovi? Čo mi tak veľmi ublížil?

JoshJ_P: Nepovedz mi že ti ublížil. Ak sa ťa dotkol tak..

Lily_sOff: Nechcela som ti to písať. Nechcela som aby si sa trápil, Josh

JoshJ_P: Lily. Povedal som že keby sa čokoľvek stalo tak mi máš napísať hneď!

Lily_sOff: Ja viem Josh. Prepáč. Prišiel ku mne ráno, keď som stála pri skrinkách.
Rozprával mi že som nádherná a že ma stále miluje. Že je ochotný sa rozísť s mojou sestrou ak to s ním zase skúsim. Že všetko zle v mojom živote skončí.

JoshJ_P: A ty čo si mu povedala? Lily. Stále ho miluješ?

Lily_sOff: Nie Josh. Ako by som mohla?
Povedala som mu nech mi dá pokoj.
Povedala som mu nech si spomenie čo mi urobil. Nedokázala by som byť s ním po tom všetkom. Viem že v tom momente, keď som ho odmietla som si podpísala šikanovanie, údery, slovné vyhrážky. Ale po tom všetkom už s ním nedokážem byť

JoshJ_P: Si si istá že ho už nemiluješ? Že k nemu necítiš vôbec nič?

Lily_sOff: Nie Josh. Ja ho nemilujem už. Všetky city sa stratili, keď mi urobil to čo mi urobil. Ale to nebolo všetko. Samozrejme cez prestávku si nemohol odpustiť štipľavý komentár na moju osobu

JoshJ_P: Čo ti povedal, Lily?

Lily_sOff: Už niekoho máš? Uups. Veď ja som zabudol. Ty nikdy nikoho nebudeš mať. Potom veci typu že som škaredá a..

JoshJ_P: To není pravda Lily. Si neskutočne nádherná. A keby som mal možnosť stretnúť ho, zabil by som ho

Lily_sOff: Oh. Josh 💓 Ale to není všetko

JoshJ_P: Ako to myslíš, že to není všetko?

Lily_sOff: Vieš, neviem čo je horšie. Či fyzická bolesť alebo psychická ☹️

Špak zo cigarety hodila na zem a hneď na to si zapálila druhú. Potrebovala sa ukľudniť, aj keď svojim spôsobom ju ukľudnoval Josh. Aj keď nevedela kto to je, pomáhal jej.

Lily_sOff: Odchytili si ma, keď som už odchádzala. Rozhodla som sa zahodiť ten strach, čo som cítila a povedala som im ako mi chcú zase ublížiť. A tak on prišiel ku mne a zhodil na na zem. To by nebolo také hrozne ale vrazil mi dosť silnú facku. Z nosa mi začala tiecť krv. Potom nasledovala ďalšia facka a ďalšia. Pamätám si že mi povedal že sa s ním nebudem zahrávať. Hneď na to som mu písala, napísala som mu že je úbožiak keď dokáže udrieť dievča. A vieš čo mi na to napísal? Že keby som ho neodmietla tak by to neurobil.

JoshJ_P: To je debil. To je úbožiak. Ja by som ho zabil. Ako sa opovážil sa ťa dotknúť?

Lily_sOff: Lebo oni sú tí najpopulárnejší a ja som tá nula. Ale vieš čo je na tom to najhoršie? Moja mama mi neverí. Povedala som jej to. Povedala že by mi to Timea nikdy neurobila. Dokonca mi povedala že som si to urobila sama. Povedala mi v čom Timea stále vyniká. Aká je ona úžasná a aká som ja. Timea je krásnejšia. Timea vyniká v predmetoch. Vieš ako ma to unavuje? Aj keby ma zabili, tak to bude úplne každému jedno. Niekedy rozmýšľam, má vôbec cenu žiť?

Love You Me /L. Payne/ ✅Where stories live. Discover now