25. To je zlý nápad ✓ 👇

369 15 0
                                    

Vianoce sú pre mňa obzvlášť krásne a špecifické 🤟🙏 Milujem Vianoce, aj keď je už marec 🙏😺

Zobudila som sa, nevedela som koľko je hodín. Liam spal a držal ma okolo pásu. Zobrala som jeho ruku a položila som ju na posteľ. Usmiala som sa pri pohľade na neho. Spal a usmieval sa zo spánku. Vyšla som z izby a zišla som dole schodmi. Prišla som do kuchyne. Rozhodla som sa že urobím raňajky. Vybrala som ovocie a pokrájala som ho. Všetko som dala na tanier a pousmiala som sa. Boli tam rôzne ovocie. Do uší som si dala slúchadlá a s úsmevom na perách som si pospevovala pesničku Best Song Ever. Bola to moja najobľúbenejšia pesnička. Pocítila som ako ma niekto objal okolo pása. Skríkla som a otočila som sa. Vybral mi z uší slúchadla a uškrnul sa.

,,Ako dlho ma sleduješ?,," opýtala som sa ho a stuhla mi krv v žilách

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

,,Ako dlho ma sleduješ?,," opýtala som sa ho a stuhla mi krv v žilách. Liam sa zasmial a oprel ma o kuchynskú linku.

,,Dosť dlho nato aby som ťa sledoval a mohol vidieť ako pripravuješ raňajky a ako si pospevuješ,," uškrnul sa a rukami sa oprel o kuchynskú linku, čím dosiahol to že som nemohla odísť.

,,Urobila som raňajky. Dáš si?,," opýtala som sa ho s úsmevom. Tvárou sa priblížil ku mne ešte bližšie. Cítila som ako sa jeho nos, dotýka môjho nosa.

,,Liam,," zamumlala som potichu. Pocítila som ako mi prst položil na ústa. V tom mu začal zvoniť mobil. Presne tak, ako predtým. Zaknučal a napokon sa odtiahol a zdvihol mobil.

,,Ahoj mami. Hej. Už som hore. Nie nespal som. Ako sa máte?,," opýtal sa a skenoval ma pohľadom.

,,Idem sa prezliecť,," zašepkala som mu do ucha a odišla som preč. Mohla som si všimnúť ako sledoval, ako som odchádzala. Usmiala som sa a vyšla som hore schodmi a namierila som si to do svojej izby.

Oprela som sa o stenu a zahryzla som si do pery. Prečo mi to robí? To nevidí že som z neho namäkko? Že som namäkko z jeho pohľadu a z jeho dotyku? Robí mi to ešte ťažšie, ako to je. Prešla som ku kufru a vytiahla som si z tade ružovú sukňu. Tričko sivej farby a ružové tenisky značky Vans. Odišla som do kúpeľne a začala som sa obliekať.

Vlasy som si nechala rozpustené

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


Vlasy som si nechala rozpustené. Z kozmetickej tašky som si vytiahla tieň na obočie, ružový odtieň a špirálu na mihalnice. Potom som si nakoniec aj vytiahla hnedý rúž.

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Obočie som si sformovala pomocou ceruzky na obočie

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Obočie som si sformovala pomocou ceruzky na obočie. Na očné viečko som si dala ružový odtieň a doladila som to očnou linkou. Mihalnice som si natrela špirálou a na pery som si dala hnedý rúž. Ani nepamätám, kedy som sa tak maľovala. Nikdy som nemala na to čas, nemala som na to náladu. Ale dnešok bol iný. Boli vianoce a bola som tu s Liamom. S človekom, ktorého som milovala a ktorého aj milujem. Posledný krát som sa pozrela do zrkadla a s úsmevom na perách som odišla z kúpeľne a taktiež aj z izby. Namierila som si to do kuchyne. Keď som tam prišla, tak som si všimla že Liam stále volá. Usmiala som sa a zobrala som tanier s ovocím a položila som ho na stôl. Zobrala som jahody a napichla som to na vidličku a dala som mu to do úst.

,,Dobre mami. Končím. Keď tak sa uvidíme o pár dní. Áno. Pozdravím ju. Ahoj,,"

Liam zložil a mobil položil na stôl. Usmial sa na mňa a dala som mu do úst banán.

,,Mama ťa pozdravuje,,"

,,Mňa? Veď ma ani nepozná,,"

,,To síce nie ale určite ju spoznáš,,"

,,Ako to myslíš Liam?,," opýtala som sa ho a zahryzla som si do pery.

,,Noo. Mama príde o dva dni s mojím otcom a sestrami. Takže ich spoznáš,," povedal s úsmevom na perách. Stuhla mi krv v žilách.

,,To není dobrý nápad Liam. Ani ma nepoznáš,,"

,,No tak Lily. Poznám ťa lepšie, ako si myslíš. Je to dobrý nápad. Moja mama nehryzie. Čoho sa bojíš?,," povedal a schmatol ma za ruku, čím dosiahol to že som nemohla utiecť.

,,Liam. Není to dobrý nápad. Ja niesom ako tvoje bývalé priateľky. Niesom slávna a ani taká nádherná ako Danielle,," zašepkala som potichu a sklonila som hlavu. Pocítila som ako mi Liam zdvihol bradu a ja som sa mu znovu pozrela do tých jeho očí.

,,Lily. Počúvaj ma veľmi dobre. Je síce pravda že niesi slávna. Ale si neskutočne nádherná. Si osoba, ktorá mi za ten krátky čas prirástla k srdcu. A som si istý že moja mama to bude cítiť rovnako,,"

,,Kedy prídu?,,"

,,O dva dní. Netvár sa tak Lily. Bude to v poriadku. Tým som si istý,," povedal s úsmevom a stiahol si ma k sebe. Znovu som mu sedela na kline a bola som úplne bezmocná.

,,Tebe sa to povie,," zaknučala som. Liam sa zasmial a prstom mi prešiel po tvári.

,,Ale no tak Lily. Večer ti musím niečo povedať,,"

,,Večer? Prečo nie teraz?,," opýtala som sa ho.

,,Večer to bude najlepšie. Musím ti povedať niečo, čo sa ti možno nebude páčiť ale už ti to nemôžem ďalej tajiť. Už nemôžem,,"

Love You Me /L. Payne/ ✅Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora