,,Toto bude tvoja izba Lily. Ja mám izbu hneď vedľa. Keby sa čokoľvek stalo alebo keby si nemohla spať, tak kľudne príď,," povedal s úsmevom a dal mi pusu na čelo.
,,Dobre. Ešte raz ti ďakujem za všetko Liam,," povedala som a usmiala som sa na neho.
,,Nemáš vôbec za čo Lily. Dobrú noc ti prajem,,"
,,Dobrú noc Liam,," povedala som s úsmevom a Liam odišiel z mojej izby.
Izba bola nádherná. Posteľ bola veľká a bola bielej farby. Hneď oproti bol veľký televízor. Prešla som ďalej a bol tam gauč a kreslo. Zistila som že je tam aj veľká teresa. Usmiala som sa a vyšla som von. Na terase bol bazén a tiež kreslo.
Všetko tu to bolo nádherné. Zároveň som nemohla uveriť že som tu. V meste v ktorom som vždy chcela bývať. A zároveň som tu bola s Liamom, s človekom ktorého milujem. Milovala som keď sa na mňa usmial. Milovala som keď sa ma dotýkal. Neskutočne som ho milovala. Ale nemohla som mu to povedať. Bála som sa že ma odmietne. Bála som sa že nebude cítiť to isté. Ako by mohol milovať mňa? Otočila som sa naspäť a vrátila som sa späť do izby. Prezliekla som sa do pyžama a ľahla som si na posteľ. Joui si ľahol na zem a celý čas ma sledoval.
Nemohla som vôbec zaspať. Možno to bolo tým že som spala. Pretáčala som sa z jednej strany na druhú. Prstom som si prešla po perách a usmiala som sa. Stále som tam cítila Liamove pery a na tele som stále cítila Liamove dotyky. Tak veľmi som chcela aby sa ma dotýkal. Chcela som cítiť jeho pery na tých mojích. Už pred niekoľkými rokmi som bola do Liama zamilovaná. Vtedy to bola platonická láska. Nepoznala som ho, nevedela som aký Liam je. Ale teraz ho už poznám. Viem že je neskutočne úprimný a milý. Keď sa ma dotkne, mám pocit že sa rozplyniem. Keď som s ním tak mám pocit že nič iné neexistuje. Len Liam a ja. Teraz už viem že ho skutočne milujem. Nie preto kým je ale preto akým je.
SamuelB: No čo Lily? Ako sa máš s tým idiotom?
Lily_sOff: Po prvé milý Samuel. Liam není žiadny idiot. Je to človek ktorého milujem. Je to človek ktorý mi ukázal čo je láska a neha. A ako sa mám? Vieš čo úžasné. Konečne sa cítim šťastná. Cítim sa tak šťastná, ako nikdy predtým.
SamuelB: Ty malá suka!
Lily_sOff: Nikdy ti neodpustím to že si ma skoro zabil. Ešte si klamal že si sa ma ani nedotkol a vieš čo Samuel? Ja už ťa nemilujem. Mňa už nezlomiš.
SamuelB: To si myslíš iba ty.
Lily_sOff: Prečo nejdeš za ňou a mne nedáš pokoj už konečne? Pochop že ja ťa už nemilujem. Neodpustím ti to že si ma skoro zabil. Ak by nebolo Liama tak som si istá že by som to neprežila. Liam je jediný ktorý stál a stojí pri mne. A vieš čo Samuel? Milujem ho! Áno! Milujem ho.
SamuelB: To nemôžeš myslieť vážne.
Lily_sOff: Ale áno, myslím to vážne. Daj mi pokoj. My dvaja sme skončili. Maj sa 🙏
Urobila som to, čo som mala urobiť už dávno. Blokla som si ho a tým som raz a navždy ukončila etapu mňa a Samuela. Tým som s ním definitívne skončila. Samuel mi ublížil. Verila som mu a on to zneužil, najviac ako vedel. Nikdy mu neodpustím to že ma skoro zabil a keby nebolo Liama, tak som si istá že by som už tu nebola. Len vďaka nemu som sa prebrala. Keď som ho počula a videla tak som sa snažila zo všetkých síl prebrať. Len kvôli Liamovi, som to zvládla. Vôbec som nemohla zaspať. Rozmýšľala som či mám ísť za Liamom alebo nie. Nakoniec som sa rozhodla že pôjdem. Povedal mi že keby sa čokoľvek stalo tak mám za ním prísť. Postavila som sa z postele a pozrela som sa na Jouiho. Spal. Musela som sa pousmiať. Vyšla som z izby a prešla som k dverám, kde mal izbu Liam. Pousmiala som sa a otvorila som dvere. Prešla som k jeho posteli a mala som možnosť, vidieť ho. Spal na posteli. Bol taký rozkošný, keď spal. Nevedela som či ho mám zobudiť alebo nemám. Nakoniec som si sadla na jeho posteľ a usmiala som sa.
,,Liam,," povedala som jemne a začala som s ním triasť. Nevedela som ako ho mám zobudiť. Nakoniec pootvoril oči a venoval mi úsmev.
,,Lily. Stalo sa niečo?,," opýtal sa ma ospalo.
,,Vieš Liam. Nemôžem absolútne zaspať. Neviem čím to je. Nemohla by som pre dnešnú noc spať tu?,," sama som neverila tomu, čo som mu povedala. Spať s Liamom. V jednej posteli.
,,No tak poď ku mne,," povedal a skôr než som stihla čokoľvek povedať, tak ma schmatol za ruku a pritiahol si ma k sebe do náruče. Zakryl ma paplónom a cítila som že som na ňom úplne natisnutá. Ruku obmotal okolo môjho pásu. Zahryzla som si do pery, vedela som že Liam nemá na sebe žiadne tričko. Neskutočne ma priťahoval. Nemohla som si pomôcť ale bolo to tak.
,,Skús zaspať. Zajtra robíme vianočnú výzdobu aj stromček,,"
,,Sú to moje prvé Vianoce s tebou. Každé Vianoce som utekala z domu a tulála som sa. Tieto Vianoce budú ale iné,,"
,,Som neskutočne šťastný že si tu. Tieto Vianoce budú aj pre mňa iné,," zašepkal a pocítila som ako si ma ešte viac k sebe pritiahol.
Pousmiala som sa a zatvorila som oči. Bolo neskutočne krásne, cítiť ho pri sebe. Nikdy som si nemyslela že sa to jedného dňa stane. Nikdy som si nemyslela že príde niekto za mnou na Slovensko a zoberie ma z tade preč. Presne práve to urobil Liam.
YOU ARE READING
Love You Me /L. Payne/ ✅
FanfictionSedela som opretá o stenu v kúpeľni a po tvári mi stekali slzy. Nesnažila som sa ich utrieť. Malo to vôbec zmysel? Z ruky mi tiekla krv, zase som to urobila. Ale ja už nemôžem ďalej. Zapípal mi mobil. Z roztrasenými rukami som ho zobrala do ruky a p...