/~'|Máme tu ďalšiu časť 🤟💁 Musím vám povedať že finále sa nám blíži 💓😝 Ak máte akékoľvek otázky tak mi môžte kľudne zanechať správu 🙂💓
@LiamPayne: Dobre ránko Lily 💓
Lily_sOff: Liam. Ty nespíš?
@LiamPayne: Nemôžem spať. Ako sa cítiš Lily?
Lily_sOff: Tak ako včera 🥺☹️💓 Pôjdem o chvíľu do školy
@LiamPayne: Keď skončíš, napíš mi. Nechcem aby sa ti čokoľvek stalo
Lily_sOff: Dobre. Napíšem ti Liam. A čo dnes máš v pláne?
@LiamPayne: No tak. Dnes máme rozhovor ale to až ku večeru. Teraz pôjdem urobiť niečo jesť. Lebo mi o chvíľu príde do izby Niall a povie mi že je hladný 😂💓
Lily_sOff: Tak by si mal ísť čo najskôr 💓
@LiamPayne: Bol by som rád keby si mi pomohla. Rozmýšľala si nad tým čo som ti včera povedal?
Lily_sOff: Rozmýšľala Liam. Ale nejde to.
@LiamPayne: Prečo by to nešlo?
Lily_sOff: Liam. Si naozaj úžasný človek, ktorý mi so všetkým pomohol. Som ti za všetko veľmi vďačná ale uznaj ako by zobrali ostatný chalani to že si ma nasťahuješ k sebe?
@LiamPayne: Oni nebudú problém. Tým som si istý. Porozmýšľaj nad tým. Pochop že takto to ďalej nejde. Tvoja mama ti neverí a v škole prežívaš peklo. Do kedy chceš takto fungovať? Chceš aby ťa jedného dňa zabili? 🤨
Lily_x: Porozmýšľam nad tým dobre? Teraz už musím ísť. Potom ti píšem 🙂
~'|×××××××××××××××××××××××××××××
,,Ale. Pozrime sa koho tu máme. Našu malú Lily,," povedal Samuel so smiechom a uškrnul sa. Chcela som odísť ale nedovolil mi to.
,,Čo chceš Samuel? Prečo mi nedáte všetci pokoj? Čo som Vám urobila?,," skríkla som po ňom.
,,To máš za to že si ma odmietla. Povedal som ti že sa s Timeou rozídem ak to spolu znova skúsime. A ty si ma odmietla,,"
,,A ja som ti povedala že nemám záujem, chodiť s niekým takým ako si ty. Nedokážem chodiť s človekom, ktorý mi ublížil. Kedy pochopíš že ťa už nemilujem? Niekedy som ťa milovala, bola by som ochotná spraviť pre teba všetko. Časy sa menia a s tým sa menia aj moje city. Nikdy nezabudnem na to že som ležala v nemocnici a bojovala som o život a ty si za mnou ani raz neprišiel. Ja som sa znovu, po niekoľkých rokoch zamilovala. Ale zamilovala som sa do človeka, ktorý je odomňa tak ďaleko a zároveň tak blízko. Zamilovala som sa do človeka, ktorý by bol schopný urobiť pre mňa čokoľvek. Dokonca prísť aj za mnou. Ten muž mi znovu ukázal čo je to, smiať sa. Povedal mi toľko krásnych veci, takých čo ty si mi nepovedal nikdy. A vieš čo Samuel? Áno. Milujem ho. Ty v mojom srdci už nemáš žiadne miesto,," povedala som a až vtedy som to pochopila. Zamilovala som sa do človeka, ktorý bol odomňa tak ďaleko. Ale milovala som ho. Vedela som že Samuela už nemilujem. Nedokázala by som ho po tom všetkom milovať.
,,Ty malá suka. Za toto mi zaplatíš a to kruto. Keď nebudeš patriť mne, tak nebudeš patriť nikomu. Rozumieš?,," skríkol a strčil do mňa. Pocítila som, ako som dopadla na tvrdú zem.
,,A čo teraz? Nebodaj mi chceš ešte viac ublížiť Samuel? Už to viac nejde. Ublížil si mi najviac ako si vedel, všetko som stratila. Radosť zo života, stratila som všetkých kamarátov. Ale vieš čo? On mi vrátil tú radosť. On mi vrátil tú lásku. Vrátil mi to, čo si mi ty zobral,," povedala som s úsmevom na perách. Veľmi dobre som vedela že ho to nahnevá ale úprimne? Bolo mi to úplne jedno.
,,Mám ťa akurát tak dosť,," skríkol a na čele sa mu urobila vráska. Prišiel ku mne a vrazil mi silnú facku. A za ňou nasledovala ďalšia a ďalšia facka.
Do očí sa mi nahrnuli slzy. Nechápem ako som mohla milovať, niekoho takého ako je on. Pocítila som ako do mňa začal kopať a uštedril mi niekoľko kopancov do brucha a do stehna.
,,Chceš ma zabiť? Urob to už,," skríkla som a kopla som ho do rozkroku. Skríkol od bolesti a spadol na zem. Toto bol jediný spôsob, ako som sa vedela brániť.
,,Toto kruto oľutuješ Lily,," povedal pokojne a priblížil sa ku mne. Ležala som na zemi a pocítila som ako si na mňa ľahol a chcel ma pobozkať. Odvrátila som pohľad od neho. Vedela som že ho to nahnevá ale nedokázala som sa bozkávať s niekým, koho tak veľmi nenávidím. Nedokázala som to.
Päsťou mi vrazil do tváre. Chytila som si tvár, úplne mi horela. Potom som cítila ako do mňa kope. Nevnímala som už nič, ani bolesť ktorú prežívam. Vedela som že toto je môj koniec. Pocítila som obrovskú bolesť na chrbáte a začala som vykašliavať krv.,,Hej. Myslím si že stačilo. Myslím si že toto si prehnal Samuel. Čo ak umrie? Pozri sa, ako vyzerá. Preboha. Toto není vôbec dobre,," počula som hlas mojej sestry, ktorá momentálne teraz prišla.
,,Lily. Vydrž to prosím. O chvíľu by tu mala byť záchranka,," započula som hlas jedinej osobu, ktorú som mala rada. Bola mojou najlepšou kamarátkou ale potom z ničoho nič sa so mnou prestala baviť.
,,Lea. Musíš napísať Liamovi. Musíš mu napísať,," zašepkala som potichu a zatvorila som oči. Nedokázala som už vôbec otvoriť oči.
@LiamPayne: Lily? Čo je s tebou? Vôbec si sa mi neozvala.
@LiamPayne: Mám o teba strach. Si v poriadku?
@LiamPayne: Už je to niekoľko hodín čo si sa mi neozvala. Vieš vôbec ako sa o teba bojím Lily? ☹️🤨 Už sme boli s chalanmi aj na tom rozhovore. Mám o teba obrovský strach.
Lily_sOff: Ahoj Liam. Moje meno je Lea. Som kamarátka Lily. Povedala mi že ti mám napísať. Lily je v nemocnici.
@LiamPayne: Čo? Nie! Čo sa stalo? To nemôže byť možne.
Lily_sOff: Išla som ráno do školy. A keď som išla okolo školy, našla som ju tam. Ležala v kaluži krvi. Vykašliavala krv. Ihneď som zavolala záchranku. Teraz ju už niekoľko hodín operujú. Stratila veľa krvi. Museli ju v sanitke oživovať. Snažia sa ju zachrániť Liam. Má iba jednu obličku, snažia sa jej aj tu jednu obličku zachrániť. Je v hroznom stave Liam. Obávam sa že to neprežije.
@LiamPayne: Nie. Lily nie. Kto jej to urobil? Kto?!
Lily_sOff: Samuel. Jej bývalý priateľ. Nedokázal sa zmieriť s tým že ho už nemiluje. Povedal jej že ak ju nemá on, nebude mať ju nikto.
@LiamPayne: Ja ho zabijem. Povedz mi adresu, v akej je nemocnici.
Lily_sOff: Ty chceš prísť? Vieš čo. Príď do Popradu a ja ťa prídem počkať, keď tak.
@LiamPayne: Áno. Dúfam že to prežije. Nesmie mi umrieť, nesmie.
Lily_sOff: V to dúfam aj ja. Ako hovorím, je v hroznom stave. Odišlo jej niekoľko dôležitých funkcií. Tvár má úplne dobitú.
@LiamPayne: Ja ho zabijem! Ja ho zabijem! Musí prežiť. Nesmie mi umrieť. Nesmie.
Lily_sOff: Záleží ti na nej však?
@LiamPayne: Veľmi. Ja ju milujem. Mal som si prísť po ňu skôr, než sa toto stane.
YOU ARE READING
Love You Me /L. Payne/ ✅
FanfictionSedela som opretá o stenu v kúpeľni a po tvári mi stekali slzy. Nesnažila som sa ich utrieť. Malo to vôbec zmysel? Z ruky mi tiekla krv, zase som to urobila. Ale ja už nemôžem ďalej. Zapípal mi mobil. Z roztrasenými rukami som ho zobrala do ruky a p...