Som si istá že ma zabijete za túto časť 🙉🤟 Ale musela som ju dať takto. 💓 Nebojte sa, čoskoro napíšem ďalšiu časť 🙅😂
,,Tak máme hotovo. Čo ideme teraz robiť?,," opýtala som sa ho s úsmevom na perách.
,,Môžme sa ísť prejsť po Londýne. Čo na to hovoríš?,,"
,,To je výborný nápad. Aspoň spoznám Londýn,," povedala som a sadla som si na gauč.
,,Pôjdem sa obliecť. Za chvíľku som tu,," povedal a hneď na to odišiel preč.
@NiallHoran: No ako sa máš v novom domove? 🙉🤔
Lily_sOff: Parádne 🙏 Akurát teraz pôjdeme vonku, prejsť sa po Londýne.
@NiallHoran: Tak to som rád. 😺 My sa vidíme o niekoľko dní. Spoznáš aj ostatných.
Lily_sOff: Kedy prídete?
@NiallHoran: O týždeň. Chalani sa ťa nemôžu dočkať. Sú zvedavý na dievča o ktorom Liam hovorí 24/7
Lily_sOff: Čože?
@NiallHoran: Uups.
Lily_sOff: Keď si začal tak to dopovedz. Naozaj Liam o mne stále hovoril?
@NiallHoran: Pozri sa. Poznáme ho len z toho ako o tebe stále rozprával. Stále pozeral do mobilu a usmieval sa. Poviem ti len toľko že Liam ťa má rád a som si istý že aj niečo viac. On ti to musí všetko vysvetliť, nie ja.
Lily_sOff: Ty vieš niečo, čo ja neviem však?
@NiallHoran: Možno 🙏🙉
Nerozumela som tomu čo mi napísal. Liam ťa má rad a možno aj niečo viac? Čo tým myslí? Vedela som že Liam mi chce niečo povedať ale vraj mi to povie až večer.
,,Ideme?,," ozvalo sa mi za chrbtom. Postavila som sa a mobil som odložila do vrecka.
,,Áno môžme,,"
Obliekla som si bundu a vyšli sme z domu. Celý čas som bola ticho. Keď som bola s Liamom, tak som nevedela čo robím. Pôsobil na mňa ako magnet. Nedokázala som sa od neho odpútať. Nevedela som čo sa to so mnou deje. Bola som ako omamená.
,,Nad čím premýšľaš?,," opýtal sa ma
,,Liam. Ja som ti vďačná za všetko čo si pre mňa spravil. Neviem ako sa ti za všetko odvďačim,,"
,,Nechcem vidieť na tvojej tvári plač a smútok. Odvďačíš sa mi len tým, keď budeš šťastná,,"
,,Nájdem si prácu,," povedala som no Liam si ma pritiahol čo najbližšie k sebe a zakrútil hlavou.
,,To nebude možné Lily,,"
,,Prečo nie?,,"
,,Ideme na turné. To znamená že ty pôjdeš so mnou. A po druhé nechcem aby si pracovala,," prehovoril a tým čo mi povedal mi vyrazil dych.
,,Ale Liam. To nemôžem žiadať od teba. Bývam v tvojom dome. Nechcem ťa zneužívať aj na peniaze. Spravil si pre mňa aj tak toho veľa,," povedala som potichu no bola som si istá že Liam to počul.
,,Lily. To není žiadne zneužívanie. To nehovor. Vieš vôbec koľko krát som sníval o tom že budeme spolu? Si tu, pretože som to chcel. A určite ma nebudeš zneužívať na peniaze. Tak si to tak neber,,"
,,Liam. Pozri sa. Si človek, ktorý je slávny. Máš množstvo fanúšičiek. A ja som,," skôr než som stihla čokoľvek povedať tak mi Liam dal prst na ústa. Vedela som že to čo mu hovorím, tak sa mu to nepáči.
,,Možno som slávny. Ale pochop že ty si zaplnila tú prázdnotu. Chcem aby si so mnou išla na turné. Čo je na tom? Vieš čo? Povedal som že pôjdeš so mnou na turné a tak to aj bude. Chalanom to vadiť nebude. A myslím si že som bol od teba odlúčeny dosť dlho,,"
,,Ani ma nepoznáš,," povedala som a Liam sa hneď na to zasmial. Nevedela som čo mu bolo také vtipné. Mala som pocit že nech poviem čokoľvek, tak s Liamom to ani nehlo.
,,Poznám ťa dosť dlho na to, aby som vedel aká si. Ale o tom ti poviem neskôr. Zoberiem ťa na jedno výnimočné miesto, kde chodím dosť často premýšľať. Ešte nikoho som tam nezobral. Ty budeš prvá osoba, ktorú tam zoberiem,," povedal a chytil ma za ruku. Vedela som kde ma chce Liam zobrať. Na to miesto, ktoré mi Liam ukazoval keď som s ním volala.
Bola som šťastná že som s ním. Ale zároveň som ho nechcela využívať. Nechcela som ho využívať kvôli peniazom. Predsa len bývam v jeho dome. Chcela som si nájsť prácu ale mi to nedovolil. Najhoršie na tom bolo to že keď som si s ním písala, tak som si to veľmi neuvedomovala. Ale teraz, keď som s ním takmer vkuse. Už viem že ho milujem. Keď som s ním tak sa nedokážem ovládať. Chcela by som zaspávať v jeho náručí. Chcela by som byť s ním. Ale nebude to možné. On má predsa na krajšie ženy, ako som ja. Práve preto sa Liam nikdy nesmie dozvedieť o mojích citoch. Nikdy sa nesmie dozvedieť že ho milujem. Vždy to bude len v mojich snoch a v mojej hlave.
,,Tak a sme tu,," povedal s úsmevom na perách. Musela som sa pousmiať. Bolo to tu omnoho krajšie, ako keď so mnou volal. Bol tu nádherný park, všade okolo bol sneh. Bolo tu ticho. Takmer nikto tu nebol iba Liam a ja.
,,Keď som s tebou volal, pamätáš si čo som ti povedal?,," opýtal sa ma a pozrel sa na mňa.
,,Povedal si mi veľa veci Liam. Keď som s tebou volala. Čo teraz myslíš?,," opýtala som sa ho a usmiala som sa. Liam si ma pritiahol k sebe a držal ma za pás. Bola som k nemu úplne natisnutá, presne tak ako ráno. Úplne som bola namäkko z jeho dotykov a z jeho pohľadu.
,,Povedal som ti že som sa rozišiel s Danielle. Náš vzťah nefungoval. Ona bola dlho preč. A ja som sa medzitým zamiloval do jednej ženy. Do ženy, ktorá mi za taký krátky čas prirástla k srdcu. Zamiloval som sa do jej úsmevu a do jej pohľadu. Keď som s ňou mám pocit že nič iné neexistuje. Milujem ju moc. Vždy keď som s ňou tak jej nedokážem povedať pravdu. Vidím a viem že ona ma neberie ako slávnú osobnosť. Berie ma takého aký som. Je iná ako Danielle. Síce není slávna ale má množstvo vlastnosti, ktoré milujem. Je úprimná. Je nevinná a je neskutočne nádherná,," povedal a ja som mala pocit že moje srdce sa v tom momente rozbilo na niekoľko častí. Ranilo ma to čo povedal. Hovoril o nej tak nádherne. Keď hovoril o nej, tak sa usmieval. Ale chcela som aby bol s ňou šťastný.
,,A dnes som sa rozhodol že jej to poviem,," povedal s úsmevom a zdvihol mi bradu. Nahodila som falošný úsmev a pozrela som sa na Liama.
,,Tak prečo si tu so mnou na vianoce Liam? Choď za ňou a povedz jej že ju miluješ,,"
YOU ARE READING
Love You Me /L. Payne/ ✅
FanfictionSedela som opretá o stenu v kúpeľni a po tvári mi stekali slzy. Nesnažila som sa ich utrieť. Malo to vôbec zmysel? Z ruky mi tiekla krv, zase som to urobila. Ale ja už nemôžem ďalej. Zapípal mi mobil. Z roztrasenými rukami som ho zobrala do ruky a p...