14. Si úžasný Liam ✓ 👇

414 13 0
                                    

Nemôžem uveriť tomu že s ním idem volať. Príde mi to ako sen, ktorý sa po niekoľkých mesiacoch stal nádhernou skutočnosťou. Zdvihla som hovor a s úsmevom na perách som sa na neho usmiala.

,,Zistil som že si omnoho krajšia keď sa usmievaš,," prehovoril s úsmevom a ja som sa musela zasmiať. Nevedela som ako je možné že som sa zasmiala, po takej dlhej dobe.

,,Viem o čo ti ide. Chceš ma rozosmiať a musím ti povedať, darí sa ti to,,"

,,O to mi išlo. Tak som pripravený. Dúfam že ma fanúšičky nespoznajú. Nemám chuť ísť behať a už vôbec nie v zime,," uškrnul sa a dal si na hlavu čiapku. Prišlo mi to také vtipné, neudržala som sa a začala som sa smiať.

,,Prepáč Liam ale to už si si mohol rovno si napísať na čelo: Som Liam Payne,," povedala som so smiechom a nemohla som udržať smiech.

,,Čo je na tom zle?,,"

,,Pozri sa Liam. Máš na sebe okuliare a k tomu čiapku. Naozaj si myslíš že ťa nespoznajú? Na tvojom mieste by som si dala šiltovku keď už tak. A prosím ťa tie okuliare si nedávaj. Sú hrozné,," povedala som pokojne a usmiala som sa.

,,No dobre. Mimochodom čo by si chcela vidieť prvé Lily? Ani neviem čo ti mám ukázať. Je tu toho tak veľa,,"

,,Neviem Liam. Je to len na tebe čo mi ukážeš,," povedala som s úsmevom a sledovala som ho, ako už odchádza z domu.

,,Ukážem ti jedno výnimočné miesto, kde chodím veľmi rád. Keď chcem byť sám alebo keď potrebujem premýšľať. Raz ťa tu zoberiem,,"

Veľmi dobre som vedela že sa to nestane. Vedela som že neprídem do Londýna a nestretnem sa s Liamom a už vôbec nie s Joshom.

,,Liam. Vieš že sa to nestane. Vždy to ostane iba pri sms-kách. Nestretneme sa a ja nikdy neuvidím Londýn. Nikdy neuvidím naživo teba. Zmierila som sa s tým už,," povedala som potichu ale bola som si viac než istá že Liam to počul.

,,Máš moje slovo že to není pri snoch. Prečo by sme sa nemohli stretnúť? Nebývaš predsa, ďaleko Lily. Možno niekoľko tisíce kilometrov. Ale čo to je pre mňa?,,"

,,Si neskutočný blázon Liam. Kým tam ideš na to miesto, tak by si mi mohol o sebe niečo povedať. Ja som ti o sebe povedala takmer všetko ale ty o mne nič,," povedala som a sledovala som ho.

,,A čo ti mám povedať? Všetko čo by si chcela vedieť si môžeš nájsť,,"

,,To máš pravdu Liam. Ale nechcem si to nájsť. Chcem aby si mi to povedal ty Liam, nie internet,," povedala som a čakala som na to čo mi povie. Pozrela som sa mu do očí

,,Povedz mi. Čo robíš vo voľnom čase?,," opýtala som sa ho a vypila som kávu, ktorú som mala na stole.

,,Keď mám čas tak chodím behať po parku. Počúvam hudbu keď tak ale v poslednom čase je môj voľný čas o ničom. Buď ležím v posteli celý deň a počúvam hudbu, potom sa vzchopím a niečo idem uvariť a aj tak mi vôbec nič neostane,," povedal a zasmial sa. Aj napriek tomu že sa smial, vedela som že ho niečo trápi.

,,Ale niečo ťa trápi, však?,,"

,,Pred nejakým časom som sa rozišiel s Danielle. Nedalo sa to už vydržať. Ona bola väčšinou v Miami a ja som mal turné,,"

,,A teba to trápi však?,,"

,,Nie. Netrápi ma to že som sa rozišiel s Danielle. Zamiloval som sa do jednej ženy, ktorá mi úplne pomotala hlavu. Neviem ako jej mám povedať pravdu. Neviem ako jej mám povedať čo k nej cítim. Mám chuť k nej prísť a povedať jej čo k nej cítim. Je odomňa ďaleko ale zároveň tak blízko,,"

,,Ako je ďaleko? Ako si sa s ňou zoznámil Liam?,," povedala som s úsmevom. Videla som že keď hovoril o nej tak sa usmieval.

,,Je odomňa niekoľko tisíc kilometrov ďaleko. Ako som sa s ňou zoznámil? Pred 2 mesiacmi som bol zdrvený z toho že Danielle je tak ďaleko a tak som sa prihlásil na zoznamku. Vedel som že to není správne, keď mám priateľku ale čo som mal urobiť? Ona bola ďaleko. Začal som si s ňou písať. Hovorila mi úplne o všetkom. Neviem ako sa to stalo ale časom som sa zamiloval do nej. Pôsobila na mňa ako magnet. Keď som videl že sa trápi, tak mňa to bolelo veľmi. Nedokážem si ju vymazať z hlavy,,"

,,A ako to potom dopadlo? Povedal si jej čo k nej cítiš?,,"

,,Nie. Nemohol som jej to napísať. Bojím sa toho že ma odmietne. I keď ju veľmi milujem. Nechápem ako ma mohla za taký krátky čas tak omámiť že som sa do nej zaľúbil. Vieš keby sa jej čokoľvek stalo, bol by som schopný nasadnúť na lietadlo a ísť za ňou. Nedovolil by som aby sa jej čokoľvek stalo,," povedal s úsmevom a zahryzol si do spodnej pery.

,,Tak by si jej to mohol napísať. Vieš, možno aj ona ťa miluje,," zamumlala som a nasadila som úsmev. Neviem prečo mi to tak vadilo. Snažila som sa pôsobiť normálne ale bolo to ťažké. Keď som sa rozprávala s najkrajším chalanom ktorého poznám. Už roky je môj idol ale to sa nemohol dozvedieť.

,,To by som mohol. Mimochodom. Už som tu. Som zvedavý čo na to povieš,,"

Ani som nevedela kde sa nachádza ale bolo to tam nádherné. Vyzeralo to ako park, boli tam lavičky a všetko okolo čo tam bolo, bolo biele.

,,Je to tu nádherné Liam,," zašepkala som. Nemohla som sa vynadívať na to. Všetko bolo osvietene. Liam otočil kameru a tým pádom som videla jeho.

,,Vedel som že sa ti tu bude páčiť Lily. Objavil som to tu náhodou. Nikdy som tu nikoho nezobral,,"

,,Liam počkaj. Pôjdem zaplatiť už, som tu už dlho,," povedala som a postavila som sa zo stoličky. Obliekla som sa a mobil som dala do bundy. Prišla som k pultu a zaplatila som. Vyšla som a znovu som si zobrala mobil do ruky a usmiala som sa na Liama.

,,Dúfam že som bol dobrý sprievodca. Snažil som sa,," povedal so smiechom, jeho smiech bol taký nákazlivý že som sa začala smiať aj ja.

,,Najlepší si bol. Liam. Mimochodom. Je dosť hodín. Nepôjdeme domov?,," povedala som a zívla som. Bola som dosť unavená a okrem toho zajtra som musela ísť do školy.

,,To je dobrý nápad Lily,,"

,,Tak ťa už vypnem. Mám veľmi slabú batérku. Ďakujem ti za naozaj krásnu obhliadku Londýna,," povedala som s úsmevom na perách.

,,Lily? Napíšeš mi potom?,," povedal a znovu nasadil ten svoj úsmev, z ktorého som bola pred niekoľkými rokmi úplne namäkko a znovu sa to vrátilo.

,,Zavolám,," zamumlala som a zrušila som hovor.

Liam mi dokázal vytvoriť na tvári úsmev po dlhom čase. Keď som s ním volala tak som sa celý čas usmievala. Nevedela som čo to je so mnou. Práve v tom momente, keď som s ním volala tak mi prišlo ako keby sme sa poznali už dlho. Rozumela som si s ním, medzi ním a mnou nikdy nenastalo to ticho.

|~'×××××××××××××××××××××××××××××

Love You Me /L. Payne/ ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora