Máme tu poslednú časť. Plánujem dať ešte epilóg. Oj 🙉 Tento príbeh mi tak veľmi prirástol k srdci, až tak že bude pre mňa veľmi ťažké ukončiť tento príbeh. 🙏🤞
Spravila som v živote veľa chýb a nie som hrdá na všetko čo som urobila. Viem však, že som sa z nich dôkladne poučila. Svoju minulosť už síce nezmením, no prítomnosť a budúcnosť si ňou nepokazím!
,,Tak. Rada som Vás spoznala,," povedala som, keď sme už stáli vonku a lúčili sme sa.
,,To ja som šťastná že som ťa mohla spoznať. A dnes už viem že Liam si nemohol vybrať lepšie,," povedala jeho mama a usmiala sa na mňa.
,,Tak my už pôjdeme,," povedal Liam. Prikývla som a nastúpila som do auta. Potom si sadol Liam a naštartoval.
,,Pôjdem s tebou do nákupného centra,,"
,,Čo? Nie!,," skríkol takmer okamžite. Zasmiala som sa a nadvihla som obočie. Čo plánuje? Prečo nechce aby som s ním išla?
,,Pretože.. Nič ti netajím miláčik,,"
,,Klameš. Ty sa za mňa hanbíš však? Hanbíš sa že ťa uvidia so mnou,," povedala som nepríjemné a otočila som sa k oknu. Ani som sa nepozrela na neho.
,,To není pravda. Keby som sa hanbil, tak by som ťa nezobral k mojim rodičom. Dôveruj mi prosím a večer všetko pochopíš,," povedal a pocítila som ako mi chytil ruku.
,,Venuj sa šoférovaniu,,"
,,Ale no tak. Viem že si na mňa nahnevaná ale uvidíš bude to stáť za to. Nehanbím sa za teba, nemám na to dôvod. Pre mňa za mňa, nech každý vie že sme spolu. Chcem aby to každý vedel,,"
Bola som neskutočne zvedavá, čo plánuje. Prv som myslela že sa za mňa hanbí ale teraz už viem že niečo plánuje. Nevedela som čo a chcela som to vedieť. Ale vedela som že mi to Liam vôbec nepovie. Preto som sa ho to nepýtala. Ale dúfala som že mi Liam nechce nič kúpiť. Nechcela som aby mi Liam niečo kupoval.
,,No dobre. Ale ja spravím doma niečo na jedenie. Aspoň ti ukážem aké jedlo máme my na Slovensku na Vianoce a môžeš to porovnať,," povedala som a uškrnula som sa. Liam sa zasmial a prikývol.
,,Tak to som zvedavý,,"
~'|×××××××××××××××××××××××××××××××××××
,,Tu sú kľúče. A keby sa čokoľvek stalo, tak mi volaj,,"
,,Dobre. A dávaj si pozor na seba,," povedala som a nahla som sa k nemu a pobozkala som ho na pery. Pritiahol si ma k sebe. Zakňučala som a odtiahla som sa od neho.
,,Už pôjdem. Milujem ťa,," zamumlala som.
,,Aj ja teba,,"
Posledný krát som ho pobozkala a usmiala som sa. Vystúpila som z auta a otvorila som vchodové dvere. Prešla som okolo bazénu a terasy a vstúpila som dovnútra. Kabelku som položila na gauč a prišla som do kuchyne. Rozhodla som sa že urobím Cordon Blue a k tomu zemiaky. Vzhľadom na to že je to moje najobľúbenejšie jedlo a chcela som aby to Liam ochutnal. Z chladničky som vybrala kuracie prsia a očistila som ich. Okorenila som ich soľou a pridala som mleté čierne korenie. Naklepala som ich. Keď som to naklepala, tak som na polovicu každého platu položila plátok šunky a syra. Mäsom som preložila a okraje jemne naklepala. Potom som to obalila v hladkej múke, v rozšľahaných vajíčkach a nakoniec v strúhanke.
@LiamPayne: Čo robíš zlatko? 🙏🙉
Lily_sOff: Robím jedlo a ty? ❤️🥰
@LiamPayne: Nepoviem. Ale budem o chvíľu už doma. 🥰🙉
Lily_sOff: To som šťastná 🙉🥰 Už sa na teba moc teším 🙏
Zemiaky som očistila a nakrájala som ich na kocky. Potom som ich umyla. Okorenila som ich a dala som ich piecť. V tom som pocítila na svojom boku studené ruky. Skríkla som a otočila som sa k nemu.
,,Ako to tu vonia,,"
,,O chvíľu to bude hotové. Vybavil si všetko?,,"
,,Áno. Tak veľmi si mi chýbala zlatko. Ale už som tu s tebou,," povedal a prstom mi prešiel po tvári.
,,Aj ty mne,," povedala som a odtiahla som sa. Z rúry som vybrala zemiaky. Skríkla som a v sekunde som to položila na stôl. Ruka mi priam vrela.
,,Preboha. Poď to dať rýchlo pod studenú vodu,,"
,,Zlatko. To nič není. To prejde. Není to nič vážne,,"
,,Nepodceňuj to. Myslíš že nevidíme to že máš popálenu ruku. Okamžite to choď dať pod studenú vodu a ja pôjdem pre obväz,," povedal a v rýchlosti vybehol na poschodie. Napriek všetkému mal pravdu. Ruka mi úplne vrela. Pustila som studenú vodu a dala som tam ruku. Neskutočne ma to bolelo. Nerozumela som tomu, ako sa mi to mohlo stať. Nikdy sa mi toto nestalo a to som varila doma dosť často. Možno som to podceňovala ale.. myslela som si že to nebude nič vážne. Všetko sa zmenilo, keď mi ruka začala puchnuť. V tom do kuchyne prišiel Liam a zastavil studenú vodu. Chytil mi ruku, načo som zakňučala od bolesti.
,,Máš to spuchnuté,," poznamenal a moju ruku položil na jeho stehno. Ruku mi natrel nejakým krémom. Zakňučala som, neskutočne ma to bolelo. ,,Viem že ťa to boli zlatko,," povedal a na ruku mi dal obväz a na ňu ďalší až kým mi neobviazal celú ruku.
,,A odteraz nebudeš robiť nič. Žiadne upratovanie, varenie. Budeme ležať na gauči. Nesmieš si ju namáhať. Nebudem riskovať že sa ti ruka ešte zhorší,,"
,,Ale Liam. To mám stále iba ležať?,," zavrčala som podráždene. Neznášala som len ležať a nič nerobiť. Bola som zvyknutá na pohyb a na to že niečo robím.
,,Budeme ležať a pozerať film. Prípadne sa pôjdeme najesť a potom uvidíme. Takže ideme do obývačky,," povedal s úsmevom. A bez toho aby som čokoľvek povedala, tak si ma zobral do náruče a išiel so mnou do obývačky. Zasmiala som sa a chytila som mu rameno.
,,Liaam. No tak. Ja mám iba popálenu ruku. Ja chodiť viem,," povedala som so smiechom. Liam ma položil na gauč a uškrnul sa. Správal sa ku mne, ako keby som nemohla chodiť. Ale ja som mala iba popálenu ruku a chodiť som mohla. Zapla som televízor a akurát dávali správy. Nemohla som uveriť tomu, čo tam vidím.
,,Liam,,"
A máme tu niečo zo sveta šoubiznisu. Liam Payne, spevák zo skupiny One Direction bol prichytený s neznámou ženou. Už je to niekoľko týždňov čo sa Liam Payne vyjadril na svojom Instagrame že sa so svojou priateľkou, Danielle Peazer rozišli. Dôvodom bola nedôvera a taktiež vzdialenosť, vzhľadom na to že One Direction mali turné. Fanúšičky si už aj mysleli že plánujú svadbu ale behom jedného dňa sa všetko zmenilo. Liam Payne a Danielle Peazer si dali zbohom. S neznámou kráskou si venovali vášnivé bozky a taktiež objatia. Je to jeho priateľka? Prekvapí Vás o koho vlastne ide. Nejde o žiadnu slávnu osobnosť, ako bola Danielle. Ide o 18 ročnú Lily Galluci. Pravdepodobne im vekový rozdiel neprekáža vzhľadom na to že je medzi nimi len 6 ročný rozdiel. Podľa našich zdrojov Lily pochádza zo Slovenska. Ako sa vôbec spoznali? Očarilo ho mladé dievča, ktoré ani nepochádza zo šoubiznisu? Je to jeho priateľka? Dnes bol Liam Payne zachytený v nákupnom centre Westfield aj s krabičkou. Je to žiadosť o ruku? V každom prípade Vás budeme informovať.
YOU ARE READING
Love You Me /L. Payne/ ✅
FanfictionSedela som opretá o stenu v kúpeľni a po tvári mi stekali slzy. Nesnažila som sa ich utrieť. Malo to vôbec zmysel? Z ruky mi tiekla krv, zase som to urobila. Ale ja už nemôžem ďalej. Zapípal mi mobil. Z roztrasenými rukami som ho zobrala do ruky a p...