8. Ak sa ti nepáči, vypadni! ✓ 👇

387 12 2
                                    

Túto časť píšem v tretej osobe. Čiže to znamená že to bude rozprávač!!

,,Kto je to dievča? A prečo ti posiela srdiečka?,," zvrieskla na Liama Danielle. Liam si prehrabol svoje vlasy a pozrel sa na Danielle. Nerád sa s ňou hádal.

,,Ukľudni sa zlatko. Ty si tu píšeš s nejakou štetkou a mne povieš že sa mám ukľudniť?,,"

,,Prestaň. Fakt prestaň! Nevolaj ju štetkou, lebo ona není žiadna štetka! A nedovolím nikomu, ani tebe aby si jej tak hovorila. Čo ti vadí? Že si s niekým píšem? Stále si preč! A mne tu budeš vyčítať že si s niekým píšem?,,"

,,Mohli by ste byť po tichšie? Kvôli čomu sa zase hádate?,," do obývačky prišiel Harry a nadvihol obočie.

,,Ty sa do toho nestaraj,," skríkol na Harryho Liam a znovu svoj pohľad venoval Danielle.

,,Vieš čo viem? Že si sa neudržal a hneď si to skúsil s nejakou Lily. Veď prečo nie však? Ktorá by odmietla slávneho Liama z One Direction,,"

,,Počúvaš sa čo hovoríš? Už som ti povedal že je to iba kamarátka ktorú mám rád a na ktorej mi záleží. Tak čo robíš z toho takú vedu?,,"

,,Si myslíš že som úplne sprostá alebo čo? A čo majú znamenať tie srdiečka? Vkuse si na tom mobile a škeríš sa do neho! A prečo? Lebo píšeš s ňou!,,"

,,Ako ti mám povedať že len teba milujem a žiadnu inú?,,", skríkol Liam zúfalo. Nevedel ako jej to má vysvetliť.

,,Zablokuješ si tu štetku a prestaneš si s ňou písať,," prehovorila Danielle a tým Liama úplne šokovala.

,,Hovorím ti nevolaj ju štetka! Ona není žiadna štetka! A neurobím to. Čo si myslíš o sebe? Že mi budeš hovoriť s kým si môžem písať a s kým nie? Tak na to zabudni, Danielle!

,,Liam!,,"

,,Nie! Žiadny Liam. Ty mi nebudeš hovoriť s kým si mám písať a s kým nie. Ak sa ti to nepáči, tak môžeš odísť,," skríkol Liam.

Liam bol nahnevaný do nepríčetnosti. Nahnevalo ho to ako sa chová a ako mu hovorí čo má a čo nemá robiť. V poslednej dobe spolu veľmi neboli. Liam bol s chalanmi na turné a Danielle bola väčšinou času v Miami.

,,To má byť čo? Ty ma vyhadzuješ?,,"

,,Pochopila si to správne. Nebudeš mi hovoriť čo mám a čo nemám robiť. S kým si mám písať a s kým nie. Ak hovorím že si s ňou budem písať tak si s ňou budem písať! A nikto. Ani ty ju nebude nazývať štetkou! Rozumela si Danielle?,," zvrieskol Liam. Nikto nebol zvyknutý na to že Liam kričí. Liam nikdy nekričal, iba vtedy ak ho niečo rozčúlilo. A momentálne ho rozčúlila Danielle. Jeho priateľka.

,,A čo iné je? Len štetka! Ale veď, ktorá by odmietla slávneho Liama Payna, však Liam?,, skríkla a Liam sa už neudržal a strčil do nej.

,,A už stačilo Danielle. Nie každému ide o slávu. Nie každému ide o to či som slávny alebo niesom. Povedal som ti že není štetka, tak není! A vieš čo? Vypadni a to okamžite. My dvaja sme skončili!,," skríkol Liam. Liam bol neskutočne nahnevaný, nezniesol ten pocit že niekto nadáva Lily. Mal pocit ju ochraňovať pred všetkým.

,,Hej. Liam. Kľud,,"

,,Daj mi pokoj Niall. Ja som kľudný. Nerozumela si Danielle? Vypadni a to okamžite,,"

,,Toto ešte oľutuješ, Liam James Payne
,,"

,,Nemyslím si,,"

Nakoniec Danielle odišla a Liam si položil mobil na stôl a prehrabol si svoje hnedé vlasy.

Love You Me /L. Payne/ ✅Where stories live. Discover now