18. Musíš sa mi prebrať ✓ 👇

394 12 2
                                    

Napíšte mi do komentu. Myslíte si že to bude šťastný koniec, alebo smutný koniec? Uuh. 🤔💁💓

Lily:

Sedela som na parapete okna a pozerala som sa na seba. Ako ležím a nehýbem sa. Ako som ponapajaná na prístrojoch a bojujem o život. Ani som nevedela či vôbec má cenu vrátiť sa. V živote som nemala nikoho a nechcela som byť na vozíku. Možno by som v ústave skončila. Moja mama by sa o mňa nedokázala postarať. Ani raz za mnou neprišla, nikto nebol za mnou. Iba Lea. Zrazu sa však otvorili dvere, myslela som si že je to znovu Lea ale mýlila som sa. Bol to človek, ktorého som tu vôbec nečakala. Nemohla som uveriť že je tu. Nemohla som uveriť že ho vidím naživo. Bol taký nádherný. Na očiach mal okuliare, ktoré si dal dole. Prišiel ku mne bližšie a sadol si na stoličku, ktorá bola pri posteli. Až teraz som si všimla jeho očí, boli smutné a zadržiaval prač.

,,Lily. Vieš aký je dnes? Dnes máš 18. Dnes som nemal byť tu. Mal som byť s tebou v Londýne a oslavovať tvoje narodeniny. Tak strašne ma to mrzí. Keby som prišiel za tebou skôr, tak toto by sa nestalo. Už nikomu nedovolím aby ti ublížil. Nikomu. Keď sa preberieš, pôjdeme do Londýna. Pôjdeme sa prejsť, ako si vždy chcela. Lily. Viem že ma počuješ. Možno si tu, so mnou a vnímaš všetko okolo. Som tu ja. Máš mňa. Buď silná a preber sa mi. Keď som sedel v helikoptére, tak som dúfal a veril že budeš živá. Že si to zvládla a nemýlil som sa. Vieš čo chcem vidieť? Chcem znovu vidieť tvoj smiech. Chcem znovu vidieť tvoj nádherný úsmev. Chcem aby si sa so mnou rozprávala. Musíš sa mi prebrať,," povedal zúfalým hlasom a chytil mi ruku. Pousmiala som sa a ruku som položila na jeho chrbát ale on to necítil.

,,Budem stále tu. Stále budem s tebou. Aj keď budeš na vozíku, neopustím ťa. Len sa mi preber. Potrebujem ťa cítiť pri sebe,,"

Nemohla som uveriť tomu čo mi povedal. Tie slová čo mi povedal, boli naozaj nádherné. Nečakala som to od neho. Vôbec ma nepoznal. Písala som si s ním len pár týždňov a aj napriek tomu on bol jediný, ktorý za mnou prišiel. On bol jediný, ktorý stál a neustále stojí pri mne, aj keby som ostala na vozíku. Mala som pocit ako keby on bol jediný ktorému záleží na mne. Keď som mu niečo povedala, tak mi pomáhal. Zrazu som mala pocit že má zmysel, vrátiť sa. Všimla som si že mi prešiel po ruke, kde som mala rezy po tom ako som sa poškodzovala.

,,Je mi to tak ľúto Lily. Nemal som dovoliť aby si si toto robila. Aby si sa poškodzovala rezaním,," zašepkal a stískol mi ruku. Cítila som to. Cítila som že mi ju stískol.

,,Ty predsa za to nemôžeš Liam. To ja som to nevydržala a potrebovala som sa tak, odreagovať. Nedávaj si to za vinu, prosím,,"

,,Si ešte krásnejšia než na fotkách Lily. Nedokážem pochopiť, ako ti mohol tak veľmi ublížiť. Keby som ťa ja mal, tak by som ti nikdy neublížil. Chránil by som ťa. Dal by som ti úplne všetko. Keď som si s tebou písal, tak som ti povedal že keď sa stretneme tak ti niečo zaspievam. A to aj teraz urobím,,"

Nikto mi nič také krásne, ako on nepovedal. Dokonca ani Samuel mi to nepovedal. Ako som vtedy povedala, tak som mala pri Liamovi taký pocit že to všetko čo som stratila mi Liam vrátil naspäť. Vrátil mi chuť do života, keď som s ním volala a smiala som sa. Započúvala som sa do jeho hlasu, tak ako povedal tak aj urobil. Milovala som keď som ho mohla počuť spievať. A teraz spieval iba mne.

You're insecure
Don't know what for
You're turning heads when you walk through the door
Don't need make up
To cover up
Being the way that you are is enough

Everyone else in the room can see it
Everyone else but you

Baby, you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground, it ain't hard to tell
You don't know, oh, oh, you don't know you're beautiful
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe

Tie slová do seba tak perfektne zapadali. Tak ako pred niekoľkými rokmi, tak aj teraz som z nich úplne namäkko. Otvorili sa dvere a tam stál chalan s blonďavymi vlasmi. Počkaj. To je Niall? Čo tu robí? Aj on je tu?

,,Liam. Ako je na tom? Musím uznať že je naozaj nádherná,,"

,,To je. Je omnoho krajšia, ako na fotke. Nedokážem pochopiť ako jej to mohol urobiť. Ona je taká nádherná a dokonalá. Som šťastný že som jej vtedy napísal. Ani si nevieš predstaviť, ako veľmi mi na nej záleží. Chcem aby sa mi prebrala. Chcem aby sa na mňa usmiala,,"

,,Liam. Možno ťa teraz počuje. Možno túži sa prebrať. Idem do hotela. Ideš aj ty?,,"

,,Nie. Ostanem tu. Chcem byť s ňou. Ty keď tak, kľudne choď,,"

,,Dobre kámo. Keď tak, prídem potom ráno. Drž sa,," povedal Niall a hneď na to aj odišiel. Liam sa otočil naspäť ku mne a chytil mi ruku.

Nemohla som uveriť že je tu Niall. Nemohla som uveriť že je tu Liam. Teraz som sa snažila zo všetkých síl prebrať ale vôbec mi to nešlo.

,,Pozri sa na Liama. Vidíš aký je smutný? Ako vidím, tak si konečne našla zmysel, aby si sa mohla vrátiť,," otočila som sa a tam stal neznámy muž. Nevedela som kto to je. Vôbec som nevedela, kto za mnou stojí. Sadol si ku mne na parapete a zahľadel sa mi do očí.

,,Kto si?,,"

,,Lily. Chceš sa vrátiť na zem?,," položil mi otázku. Pozrela som sa na Liama a videla som jeho utrápený pohľad.

,,Vieš. Nikdy som si nemyslela že bude mať zmysel bojovať. Nikdy som si nemyslela že niekoho budem zaujímať ale mýlila som sa. Liam tu bol pre mňa takmer vždy. Vždy si ma vypočul, chránil ma. A keď som ostala tu, prišiel za mnou 2 dní pred vianocami. Chcem sa vrátiť. Chcem sa vrátiť kvôli nemu. Nemôžem sa pozerať na to, ako trpí,,"

Sedela som na parapete a tak ako tam bol so mnou, tak hneď aj odišiel. Nechápala som ako mohol tak rýchlo zmiznúť. Nechápala som ani tým jeho otázkam. Prišla som k Liamovi. Stála som za ním a sledovala som ho.

,,Lily. Znamenáš pre mňa veľmi veľa. Nechcem aby si mi odišla. Ak cítiš že som tu. Ak cítiš že som pri tebe, tak mi stiskni ruku. Prosím,,"

Cítila som ako začínam slabnúť. Cítila som ako sa pomaly strácam. Možno že už odchádzam z tohto sveta. Posledný krát som sa pozrela na Liama. Teraz som sa túžila vrátiť naspäť. Ale osud to chcel pravdepodobne inak. Nevedela som kam sa strácam.

,,Milujem ťa,,"

Love You Me /L. Payne/ ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora