Nikdy som si nemyslela že stretnem človeka ktorý mi bude rozumieť a že to môže fungovať aj na diaľku. Ešte raz ti patrí veľké ďakujem 💓 Určite si mi na tvári vyčaril úsmev 💓
SamuelB: Mne sa snáď sníva. Od koho to máš?
Lily_sOff: Teba do toho nič není. Daj mi pokoj. Dal mi to človek ktorého mám rada a aspoň niekomu záleží na mne.
Liam: ~'|
,,Ja vás zabijem! To myslíte vážne čo ste urobili? Prečo ste ju dali všetci sledovať? A odkiaľ viete ako sa volá na Instagrame?,,"
,,Ukľudni sa! Čo na to povedala?,,"
,,Čo povedala? Úplne mimo bola z toho. Nevedel som čo jej mám napísať, na to,,"
,,Napíšem jej,," prehovoril Harry s úsmevom a vytiahol mobil. Zasyčal som podráždene.
,,To ani neskúšaj Harry. Nepovaž sa jej písať. Lily je moja, rozumieš moja?,,"
,,Veď sa ukľudni. Aká vôbec je?,," povedal Harry a snažil sa ukľudniť situáciu, ktorá momentálne nastala.
,,Nádherná a nevinná. Keď s ňou volám mám pocit ako by som pri nej omladol o niekoľko rokov. Keď si s ňou píšem, robí ma štastnejším. Trápi ma keď je smutná,,"
,,To znamená že si sa do nej zamiloval kámo,," povedal Niall a usmial sa na mňa. Je to možné, aby som sa do nej zamiloval?
,,Ukáž jej aký je Liam, nie Josh. Mal by si jej povedať pravdu,,"
,,A čo jej mám povedať? No vieš Lily. Celý čas som ti klamal, som Liam. Takto jej to nemôžem povedať Zayn,,"
,,Ty určite niečo vymyslíš a pohni si! Zabudol si? Dnes máme koncert. A ty niesi ani oblečený Liam!,,
,,Veď už idem,,"
JoshJ_P: Tak to som rád 💓 Pre teba všetko. Musím ísť. Dávaj si pozor na seba, prosím Lily. Večer ti napíšem 💓
Oh. Ako jej mám povedať pravdu? Ako jej mám povedať že som Liam?
,,Liam!,,"
,,Už idem! Minúta a hneď som tam,," skríkol som naspäť chalanom.
Lily: ~'|
Dosť dlhú dobu som sa usmievala na správu, ktorú mi napísal Josh. Nemôžem si pomôcť ale asi ho milujem. Je neskutočný a zároveň aj úžasný. On mi tak pomohol so všetkým. Pomohol mi so všetkým sa vyrovnať a je mi oporou. Ani neviem čo by som bez neho robila.
,,Lily,," skríkla mama z obývačky. Povzdychla som si a vyhrabala som sa z postele. Prišla som do obývačky a tam sedela mama a Timea a v ruke držala list. Po prvý krát v živote som ju videla plakať.
,,Mami. Čo sa deje?,," zašepkala som potichu a pozrela som sa na mamu. Nechápala som tomu. Tvárili sa ako keby niekto zomrel.
,,Lily. Ako ti to povedať. Tvoj otec. Môj manžel zomrel,,"
,,Nie. Nie. To nemôže byť možné. Otec nemôže byť. Povedz mi že to není pravda. Prosím,," povedala som a zosunula som sa na zem ako kôpka nešťastia. Nemohla som tomu uveriť, o pár dní sa mal vrátiť domov a on je mŕtvy? ,,Si si tým istá?,,"
,,Povedal nám že je stratený v boji a väčšinou ak je nezvestný v boji tak zomrel. A toto je pre teba,," povedala a podala mi obálku. Nadýchla som sa a zobrala som si ju. Nakoniec som sa rozbehla do izby. Zatvorila som sa a oprela som sa o stenu. Prišiel ku mne Joui a ľahol si ku mne. Poškriabala som ho za uchom a rozplakala som sa.
Prečo otec? Prečo si ma musel tak skoro opustiť? Veď ja nemám nikoho okrem teba. Pritiahla som si kolená k sebe a vrátila som sa späť do minulosti, keď bolo všetko perfektné v mojom živote.
SamuelB: No čo Lily? Si smutná čo?
Lily_sOff: Daj mi pokoj, Samuel! Daj mi pokoj!
SamuelB: Vidíš? Všetko sa ti to vrátilo. To ako ma odmietaš
Lily_sOff: Drž hubu! Lebo to oľutuješ!
S roztrasenými rukami som zobrala do ruky mobil a vytočila som Joshove číslo. Čakala som kým mi to zdvihne. Nakoniec mi to ale nezdvihol. Odišla som do kúpeľne a urobila som to, čo som už nechcela urobiť. Sľúbila som síce Joshovi že už to neurobím ale nemohla som inak. Potrebovala som sa uvoľniť a upokojiť sa. Zobrala som do ruky žiletku a potiahla som ňou. Išla som ešte hlbšie než inokedy. Pozrela som sa na ruku a z ruky mi tiekla krv, ktorá kvapkala aj na zem.
Zobrala som obväz a obviazala som si ruku. Oprela som sa o stenu a hneď na to som sa rozplakala. Nedokázala som sa ukľudniť. Mala som pocit ako keby sa mi všetko zrútilo behom sekundy. Môj otec mi zomrel a nemala som už na tomto svete nikoho. Tešila som sa na to že príde a už nebudem musieť zažívať to čo zažívam. Ale mýlila som sa. A najhoršie na tom je že človek ktorého mám rada, ktorého milujem tak je odomňa ďaleko.~'| S láskou Vaša @MelodySchmith
YOU ARE READING
Love You Me /L. Payne/ ✅
FanfictionSedela som opretá o stenu v kúpeľni a po tvári mi stekali slzy. Nesnažila som sa ich utrieť. Malo to vôbec zmysel? Z ruky mi tiekla krv, zase som to urobila. Ale ja už nemôžem ďalej. Zapípal mi mobil. Z roztrasenými rukami som ho zobrala do ruky a p...