2. Si krásnejšia, ako ona ✓ 👇

473 16 1
                                    

Lily_x: Začala sa to pred niekoľkými rokmi. Behom sekundy som prišla o všetko. Nikdy som nemala ideálny vzťah s rodičmi. Otec je už niekoľko rokov vo vojne. Žijem iba s mamou a sestrou. Vždy ak som niečo chcela, musela som si na to zarobiť. Mala som priateľa, ktorého som milovala a on ma podviedol s mojou sestrou a práve vtedy sa pre mňa začalo peklo. Chodila som domov s rozťatou perou, s modrinami, s plačom ale nikto mi neveril. Ani matka mi neverí. Každý deň, som každému bola na smiech aj som. Väčšinou sa mi smejú za to že som škaredá. Že počúvam takú skupinu, akú počúvam. Najhoršie na tom je to že nemám nikoho. Každý sa mi obrátil chrbtom, Josh. Nepočúvam to od spolužiakov ale aj od mamy. Od človeka, ktorý by mal stať pri mne a pomáhať mi.

Josh_P: Toto si nikto nevšimne? Lily

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Josh_P: Toto si nikto nevšimne? Lily. Teraz ma štve že niesom pri tebe a že ti nedokážem pomôcť.

Lily_x: Ty za to nemôžeš. Som rada že si mi napísal a že si so mnou píšeš.

Josh_P: Kedykoľvek som tu pre teba. Nevšímaj si ich, áno? Nevšímaj si ich reči. A čo sa týka tých modrín, tak čo ak by si to niekomu povedala?

Lily_x: Nemôžem to povedať nikomu. Ak by som to niekomu povedala tak by som skončila v detskom domove. A keď dovŕšim 18 rokov, naozaj neviem čo urobím.

Josh_P: Môžeš prísť za mnou, do Londýna. Môžeš ísť univerzitu, ako si vždy chcela.

Lily_x: Na to by som musela mať peniaze, Josh ktoré nemám. A z môjho platu čo pracujem, si to nemôžem dovoliť. Je dosť možné že ostanem tu. Nájdem si normálnu prácu. A mám v živote jasný cieľ. Odsťahovať sa.

Josh_P: To tvoja sestra nevidí že ti ubližuje?

Lily_x: Hmm. Možno vidí. Neviem. Ona ma nenávidí od malička. Aj keď nechápem prečo. Vždy bola krásnejšia ako ja.

Josh_P: Určite není z ďaleka taká nádherná ako ty 💓

Lily_x: To hovoríš teraz ale keby si ju videl. Ako muž, by si zmenil názor.

Josh_P: Ak si to myslíš, pošli mi fotku 👇😝

Lily_x:

Josh_P: Ako ti to napísať

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Josh_P: Ako ti to napísať. Nehovorím. Je pekná ale príde mi, ehm. Proste mi príde umelá. Podľa mňa si krajšia ty 💓

Lily_x: Ďakujem 💓💁

Josh_P: Vyčaril som ti úsmev na tvári?

Lily_x: Určite áno. Nečakala som to. Nevidela som človeka, ktorý by jej nepodľahol a ona to veľmi veľa krát zneužívala.

Josh_P:

Lily_x: Odkiaľ máš moju fotku, Josh? 💁😆

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Lily_x: Odkiaľ máš moju fotku, Josh?
💁😆

Josh_P: Úsmev ti pristane viac, ako smútok. Facebook 🙉

Lily_x: Asi odpadnem. Ale som si istá že som ti ešte neposielala moju lásku 💁😇❤️

Josh_P: Lásku? Veď si povedala že nemáš priateľa 😑🤔

Lily_x: Toto je asi jediné čo mám a čo mi robí radosť. Veľa krát ma zachránil a ja som vďačná za každú sekundu čo som s ním 👩‍🦳💁

 Veľa krát ma zachránil a ja som vďačná za každú sekundu čo som s ním 👩‍🦳💁

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Josh_P: Máš ho dlho?

Lily_x: Už niekoľko rokov. Keď som smutná, pomôže mi. Je niečo ako môj najlepší priateľ.

Josh_P: A teraz som tvoj najlepší priateľ aj ja 💓 A vždy budem stáť pri tebe

Lily_x: Ďakujem Josh. Vážim si to 💓
A tak som rozmýšľala 💁 Mohol by si mi aj ty poslať svoju fotku, Josh

Josh_P: To není dobrý nápad. Jedného dňa ti ju pošlem, určite. Ale teraz nie.

Lily_x: Prečo mi nechceš poslať svoju fotku? Čo ak máš 50 rokov? 😂🤷

Josh_P: Môžem ťa presvedčiť o tom že nemám 50 rokov

Lily_x: Ako? 💁🙉

Josh_P: Zavoláme si

| Okay. Takže máme tu druhú časť, príbehu Love You Me? Áno viem, mám rozpisaných milión príbehov s Liamom. Ale proste. Nemohla som to nechať tak a nepridať to. 💁 Tento príbeh znamená pre mňa veľmi veľa. Prečo? Z časti ten príbeh je aj o mne.
Sama som prežila šikanu. Ponižovanie a práve preto som sa rozhodla to dať tak ako som to dala. A prečo Liam? No dala som tam Liama, lebo aj on z časti prežil šikanu a aj napriek všetkému sa prekonal a je tam, kde je dnes. Patrí mu môj obdiv 💁 |

Love You Me /L. Payne/ ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora