~'| ×
,,Bolo to vynikajúce,," povedala som, keď sme už dojedli.
,,Som šťastná že vám to chutilo. Ale predsa len mi nedá sa opýtať. Z kade pochádzaš?,,"
,,To je v poriadku. Pochádzam zo Slovenska. Je to malá krajina v strede Európy. Ale moje skutočne koreňe sú z Írska,," povedala som a pokúsila som sa o úsmev.
,,A ako ste sa spoznali s Liamom? Keď on bol z Londýna?,," pýtala sa ďalej. Liam mi stiskol stehno a zamračil sa.
,,Napísal som Lily cez internet. A tak sme sa spoznávali,," povedal Liam a usmial sa na mňa.
,,To je také romantické. A vznikla z toho veľká láska,," poznamenala jeho mama a usmiala sa.
,,No dobre. My si pôjdeme už ľahnúť. Však zlatko?,," povedal Liam a otočil sa na mňa. Prikývla som a postavila som sa.
,,A zajtra už odchádzame. Predsa len chceme byť spolu na Vianoce. Budú to naše prvé Vianoce,," povedal Liam s úsmevom a chytil mi ruku.
,,Tomu úplne rozumiem,," povedal jeho otec.
Liam mi chytil ruku a vyšli sme na poschodie. Prišli sme k dverám, ktoré boli až na konci chodby. Vstúpila som dovnútra a sadla som si na jeho posteľ.
,,Bolo neskutočne ťažké, sústrediť sa keď som mal vedľa seba teba a v tých úzkych nohaviciach,," povedal Liam a prišiel ku mne. Zhodil ma do mäkkých perín a uškrnul sa.
,,Zlatko. Poď si ku mne ľahnúť. Som taká unavená. Dnes si ma neskutočne vyčerpal,," povedala som so smiechom a ľahla som si na posteľ.
,,Čo hovoríš na moju rodinu?,," opýtal sa ma s úsmevom a ľahol si na posteľ. Pritiahol si ma k sebe do náruče.
,,Bola som prekvapená že ma prijali,,"
,,Povedal som ti to. Nemala si sa čoho báť,,"
Mal pravdu, nemala som sa čoho báť. Ale aj napriek tomu, som sa bála. Bála som sa že ma neprijmú. Ale moje obavy boli úplne zbytočne. Všetci ma prijali, ako Liamovu priateľku. Zatvorila som oči a ani neviem ako som zaspala.
Liam:
Lily zaspala. Musel som sa na ňu usmiať. Bola neskutočne nádherná a rozkošná, keď spala. Zakryl som ju paplónom a dal som jej bozk na čelo a odišiel som preč z izby. Prišiel som do obývačky a všimol som si že je tam mama.
,,Liam. Čo nespíš?,,"
,,Pôjdem o chvíľu. Prišiel som sa napiť,,"
,,Musím ti niečo povedať,," povedala a úprimne sa mi pozrela do očí. Povzdychol som si a sadol som si na gauč. Vždy keď takto začala, tak som vedel že to nebude nič dobré.
,,Ak mi chceš povedať o tom že sa ti Lily nepáči a že není pre mňa, tak v tom prípade mi nehovor nič. Viem čo mi chceš povedať, presne to čo si povedala aj pri Danielle,," povedal som nepríjemné.
,,Vieš čo som mala proti Danielle Liam. Ale chcela som ti povedať niečo iné. Danielle som nemala rada. Nehodili ste sa k sebe. Všetko ti vyčítala a veľmi dobre vieš že by to nefungovalo. Chcela som ti povedať že som šťastná. Som neskutočne šťastná že chodíš s niekým takým ako je práve Lily. Je neskutočne úprimná. Pýtala som sa jej otázky a ona mi vždy odpovedala úprimne, aj keď ju to bolelo. A práve to som necítila u Danielle, Liam. Nepovedala mi to čo je pravda ale to čo sa jej páčilo. Ďalšia vec je tá že vidím že si pri nej neskutočne šťastný. Vidím ako sa na seba usmievate. Vždy som chcela pre teba len to najlepšie. A nemôžem si priať nikoho lepšieho pre teba ako je Lily,," povedala s úsmevom na perách. Nemohol som uveriť tomu čo počujem od nej. Myslel si k si že ju nebude mať rada, tak ako nemala rada Danielle. Ale veľmi som sa mýlil. Bol som prekvapený z toho čo mi povedala.
,,To myslíš vážne?,,"
,,Úplne Liam. Neviem si predstaviť nikoho lepšieho, pri tebe ako je Lily. A ak si šťastný, budem aj ja. Ale aj napriek tomu, chcela by som vedieť niečo o nej. Nechcela som sa jej to pýtať. Videla som na nej že keď hovorila o svojej matke, tak sa jej rozprávalo veľmi ťažko,,"
,,Danielle bola odcestovaná. A cítil som sa neskutočne sám. Tak som jej napísal. Začal som si s ňou písať ako Josh. Nemohol som jej povedať kto som, bál som sa že bude nejaká šialená fanúšička ale to som sa mýlil. Časom som ju spoznával. Každým dňom mi bola bližšia a bližšia. Mala všetko. Mala priateľa, ktorého milovala. Zistil som že Lily sa stalo to čo mne. Z jedného dňa na druhý prišla o obličku. To by nebolo to najhoršie ale.. Lily potrebovala darcu kostnej drene. Najhoršie na tom bolo to že nemala darcu kostnej drene. Pýtaš sa ako je to možné však?,," opýtal som sa a nadvihol som obočie.
,,Áno. Ako je to vôbec možné?,,"
,,Lily bola adoptovaná. Nevedela kto sú jej rodičia. Nakoniec sa z toho dostala. Jej priateľ ju opustil a začalo sa pre ňu skutočne peklo. Opustil ju a začal si jej sestrou. V škole ju začali šikanovať. Posielala mi fotky, kde mala samé modriny na tele a rozťatu peru. Nikto si toho nevšimol. Jej vlastná matka jej neverila. Ani si nevieš predstaviť ako mi bolo. Za tých pár týždňov mi neskutočne prirástla k srdcu. Mal som potrebu ju chrániť ale.. Bola tak neskutočne ďaleko odomňa. Zamiloval som sa do nej. Ale predsa. Klamal som jej kto som. Preto sa rozhodol Josh zmiznúť z scény a napísal jej Liam. Chcel som aby ma spoznala takého aký som. Mami, ona si to vôbec nezaslúžila. Keby mi niekto pred rokom povedal že spoznám ženu, ktorá mi zmení život a do ktorej sa zamilujem tak by som sa mu vysmial,," povedal som a zasmial som sa. Pozrel som sa na mamu a mohol som si všimnúť ako sa pousmiala.
,,Tak to som nečakala. Nečakala som že jej život bol taký krutý. Ale aj napriek všetkému sa všetko zle v jej živote skončilo. A ja Vám prajem len to najlepšie,," povedala s úsmevom na perách a chytila mi ruku.
,,Vieš mami. Som si takmer istý že Lily je tá pravá. Som si istý že Lily je osobou, s ktorou budem do konca života,,"
YOU ARE READING
Love You Me /L. Payne/ ✅
FanfictionSedela som opretá o stenu v kúpeľni a po tvári mi stekali slzy. Nesnažila som sa ich utrieť. Malo to vôbec zmysel? Z ruky mi tiekla krv, zase som to urobila. Ale ja už nemôžem ďalej. Zapípal mi mobil. Z roztrasenými rukami som ho zobrala do ruky a p...