- Hello baby –nevettem rá a szeme ragyogót ö is be volt tintázva eléggé, aztán elindultunk a lépcsőn.
- Hirtelen megállt feljebb pár lépcső fokkal - és te pedig- az úja hegyét az ingemre nyomta. – te pedig nem mondod, meg nekem mit tegyek. – rá hagytam had, mondja- ismét elindultunk fel a lépcsőn, a szobaajtóhoz értünk majd megállt, felém fordult.
- Nem viccelek Johnny fenyegető volt a hangja. –Nem vagyok a tulajdonod, nem vagyok a tied - ez a mondat visszhangzott a fejemben, csapásszerűen ért
- Mit mondtál?- léptem közelebb - Jól hallottad-folytatta
- nem vagy az enyém? –rá csaptam az ajtóra a feje mellet amire megrezzent.
- –Nem - a hangja megremegett - de csak azért se hagyta abba ezt a macska egér játékot, amibe én most bele mentem feldühített nagyon.
- Mit akarsz? - végig mértem a teste vonalát, ahogy az ajtónak támaszkodott vékony nyári ruha takarta meztelen testét, amit én tökéletesen jól ismertem.
- - Nem vagyok a tulajdonod- folytatta
- –Nem? - Erősen megfogtam mindkét kezét a csuklójánál és az ajtóra nyomtam a feje fölé. Ettől teljesen elgyengült, a teste elárulta őt.
- Johnny - akár csak a hangja –Mond még a nevem- dühösen, néztem rá, hogy lássa mit indított el, milyen csatát.
- Ne csináld, tele van a ház bárki megláthat - magyarázkodott.
- és mit látnak meg?- az egyik kezemet leengedtem a másikkal továbbra is erősen, fogtam le a kezét - Erre gondolsz?- végig simítottam az újammal a combján, erősen bele markolva a ruhájába. Búja, bódító illata teljesen megőrjített küzdött próbált szabadulni de, nem sikerült. –Johnny –könyörgött – elszánt voltam magabiztos csendben figyeltem édes szenvedését. A ruhája alá nyúltam az újam követte bársony bőrét közelítettem a leggyengébb pontjához. –Johnny – láttam, ahogy eluralkodik rajta a szenvedély nem bírta tovább legyőzte nem bírt vele egyedül, tombolt a tűz. Megálltam egy pillanatra, hirtelen csillapítottam a forró ajkát az enyémmel erősen rá tapadtam. A kezem haladt a fehérneműje felé, éreztem a forróságot, mint ha egy bársony rózsaszirmot érintenék. Ahogy Erősebben nyomtam a tenyerem csípője fel, vette a kezem ütemét. Hangosan fel sóhajtott teljesen meg adta magát, engedtem a szorításon egy mozdulattal átkarolta a nyakamat.
- Szenvedélyes csókba borultunk nem hagytam abba a simogatást ott.
- A kezével erősen szorított magához kéjes hangok folyamat zajlott.
- Mocorogni kezdett meg fogta az ajtó kilincset, amit kinyitott de nem hagytam neki. Erősen lefogtam öt elszakadva ajkától rá néztem az elgyengült arcára. Nem engedtem, hogy legyőzőn egy mozdulattal széttéptem a fehérneműjét, amire fel szisszent egy pillanatra de nem tett semmit hagyta magát tudta, nem menekülhet az enyém lesz és ez ellen, nem tehet semmit.
- Elvesztem, megörülök érte egy másodpercet sem bírtam tovább várni, ki gomboltam a nadrágom ameddig szükséges.
- Két kézzel megmarkolom a combjánál fel emelve, majd hosszan behunytam a szemem, ahogyan elmerültem benne. –úristen –súgta közben erősen szorított magához. –Johnny -édes hangja végig futott rajtam, mint valami áramütés.
- Jelenünk a csendbe zuhant néztem csodás arcát ahogy a gyönyör át veszi uralmát.
- Az enyém vagy –nem hagyhattam szó nélkül –beleharapott az alsó ajkába
- Igen a tied vagyok Johnny –súgta és én elégedetten figyeltem elgyengült arcát.
- Feledtem múltat és jövőt a perc varázsa fogva tartott, öleltem, szorítottam az álomnőt.
- Imádok benned lenni –féktelenül húztam, közelben nem tudtam betelni vele mélyen benne voltam.
- Felhevült erőm uralkodott felette ö már képtelen volt szavakat formálni csodálatos hangjával az egekbe emelet és én gyengéden vaddá lettem benne.
- Lába közé szorított,teste megfeszült a hangja mindent le irt ahogy közeledett a beteljesüléshez éreztem őt egekig juttat, közben lelkemhez ért.
- Az arcát a nyakamba fúrta elfojtva gyenge hangját, nem hagyhattam szó nélkül, követtem öt a gyönyörbe. Mindketten kapkodtunk a levegő után testünk együtt reszketett egymásba fonódva.
- Csodálatos érzés járta át az elmém és a szívem elvarázsolt, amikor oda adja magát nekem. Képtelenség ellen állni ekkora szenvedélynek, tűznek. Minden más homályba vész, ha velem van.
- Szeretlek Johnny
- Ma, holnap, öröké. –súgtam
YOU ARE READING
A remény útja ✔Befejezett
RomanceJohnny saját kezébe veszi az életét miután megszökik, hátra hagyva kegyetlen múltját, de hiába kezd új életet, egy másik helyen képtelen meg birkózni a valósággal és a démonjaival. Igy a drog és az alkohol világába menekül. Saját zenekarát majdn...