Aman tanrım bu Denis.O kadar cok korkmuştum ki.Ama şimdi evde tekim ve karşımda bir kan emici var.Dur bi saniye şimdi daha çok korkmam lazım.Bir çığlık attım.Ve direk ağzımı kapattı.
-Sus.Sus.Sus.Bişi yapmicam korkma sadece notumu aldığın halde beni aramadığın için geldim.Eğer arasaydın haber verirdim ve senin giyinmen için zamanın olucaktı.
-Dur biraz giyinmek için zaman mı???Ben hiç bir yere gitmiyorum.
-Evet gidiyorsun.Aslında geliyorsun.Hemde benimle istiyosan 5 dakkadan geç olmama şartıyla giyinebilirsin.
-Gerekmez ne işin varsa hemen yap ve hemen bu beladan kurtuliyim.Nereye gidicez dicektim ki beni kucakladı ve 1 saniyeden az sürede arabanın içindeydik.
-Hey dur sen az önce beni kucakladın mı?? Ahh sen gerçektene bir sapıksın ve kan emici.Lanet olsun nereye gidiyoruz.Cümlelerimi bitirdiğimde cok güzel bir eve geldiğimizi gördüm."Sen burda bekle ben 2 sn sonra gelcem" dedi.Ben "tamam" demeden elinde bir parfümle yanımıa gelmişti.Al bunu sık.Gideceğimiz yerde bizden biri olmadığını anlamasınlar.Nereye gidiyoruz ki dedim ve parfümü sıktım.Cok güzel kokuyordu.Biraz sonra bir ormanlık alana geldiğimizi gördüm.Düzgün bir giriş yolu bile olmayan eminim ki içinde canlı yaşayamıcak kadar ıssız olan bir ormana geldik.Denis bana dönüp:
-Hazırmısın?Yine bana sapık dicen ama süremiz yok dedi.Cümlesini bitirir bitirmez beni kucakladı ve yüksek bir uçuruma götürdü.Aşağıda ise bir deniz vardı.Biraz korkak ve meraklı bir şekilde:
-Hey dur.Beni apar topar evden aldın.Kucakladın.Evden parfüm getirdin.Zorla sıktırdın ve şimdide kuş bile uçmayan ıssız bir ormanda bir uçurumun başına mı getirdin?Nesin sen katil falan mı?Aslında son cümlem yanlıştı çünkü bir kızı gözümüzün önünde öldürdü bile.Ve bir katile bu kadar cıkısmakta yanlıstı bence çünkü bana sanki beni yiyecekmiş gibi bakıyordu.Hemen söze başladı.
-Bugün beni bir kızın kanını emerken gördünüz doğru mu?Evet ve bu vampir meclisinde yasaklanmıştır.Eğer bir kan emici karnını doyururken doğaüstü gücü olmayan biri görürse kan emici onu öldürmelidir.Vampirede dönüştüre bilir ama bu sıralar fazla vampir avlanıyor bu nedenle vampir sayısının azalmasını istiyoruz.Gelişmiş vampirler ölümsüzdür.Ama yeniler kolaylıkla ölebilir.Bende aslında seni öldürecektim ama kıyamadım o sarı saçlarına
-Ohh sonunda beni öldürcen sandım.Ne yani şimdi bir özel bakanmış gibi konusup bana vampirin kurallarını anlatmak için mi beni buraya getirdin??Saçmalık hadi arabaya geri dönelim ve beni eve bırak.
Heey o kadar kolay mı sandın şimdiye kadar seni öldürebilirdim ama bunu yapmıcam o yüzden seni...
Uyandığımda arabanın içinde oturuyordum.Boynumda anlamadığım bir acı vardı.Arabanın dikiz aynasına baktığımda ise iki delik gördüm.Aman tanrım yoksa ben...Cidden vampir mi oldum.O sırada arabanın kapısı açıldı ve içeriye Denis girdi.Elinde paketler vardı.Alışveriş yapmışa benziyordu.
-Hey uyandın demek bayan sarışın.Al acıkmışsındır diye sana içerden özel yemek getirdim hemde cok özel.Oda neydi kırmızı mı kırmızı nefis kokan torbanın içinde ki kandı.Dayanamadan aldım ve içmeye başladım.Hayatımda hiç böyle güzel birşey içtiğimi hatırlamıyordum.Bana döndü ve
-Eveeet.Artık sende bizdensin.Ama şunu söylemeliyim ki o iki yakın arkadasını ya öldürcen ya da senin gibi ölü insan kanı içmeye başlıcaklar.Neyse şimdi sana söylemeliyim ki küçük bir kan kokusuna bile dayanamayıp insanlara saldırabilirsin.Ben hep saldırmak için çıkan dişlerimi hafifçe yanağıma batırırdım biliyorsun vampirler yaralanınca iyileşirler ama bir süre kanar yaraları o yüzden yanağını delince o kanı içebilirsin.Gelişmiş vampir oluncada zaten kendini kontrol edebilirsin gelişincede yaraların artık daha çabuk iyileşecekler.Tabiii...
-Tabi ne??Söylesene tabi ne??Aaaa hadi ama dizinin en heyecanlı yerinde bitiriyormuş gibi
-Neyse bu günlük bu kadar yeter hadi seni eve bırakiyim.
Bir kaç saniye içinde eve gelmiştim.Arabadan inince ona şöyle bir soru sordum
-Madem heryere saniyesinde ulaşabiliyorsun neden arabayla gidiyoruz.Hem gittiğimiz yerde kimse yoktu neden parfüm sıktım ki kimse benim insan oldugumu anlamazdı.Biraz güldü ve şöyle dedi
-Cidden de dikkatliymişsin.Arabayla daha havalı oluyor daha bir heyecan katıyor.Parfüm ise olayı direk anlamaman için seni biraz oyalamak için yaptım.Hem ısırcağım kişide güzel kokmalı bence.Neyse hadi git yarın devam ederiz.Dedi ve hızla gitti
Hemen içeri girdim ailem beni o kadar umursamıyor ki neden saat 11 de evde olduğumu sormuyolar.Kardeşim coktan uyumuştu bende yine gidip barbiesinin kollarını kopardım.Sabah yine o ağlama sesiyle mutlu olacaktım.Direk odama gittim.Üstümü değiştirdim ve yatağıma uzandım.Telefonumda bir kaç mesaj vardı onlara baktım.Biri Denis'den gelmişti "numaramı kaydet!!!Yarın okula aç gitmemek için biraz erken uyan yemek bulmalıyız" Ahh ne kadar da yakışıklıydı.Bana dokundu beni kucakladı.Kesinlikle Kelvın'ı unutmaya başlıyordum.Dur biraz okuldan sonra hiç Caroline ile konusmadım.Hemen aramalıydım.Bir süre telefon caldı ama kimse açmadı bir kez diye aradığımda çığlık sesleri geliyodu.Çok korkmuştum.Çığlık sesleri Caroline'nin sesine benziyordu hatta oydu.Fenalaşmaya başlamıştım.Nefesim daralıyordu.O benim en yakın arkadasım ona bir şey olursa dayanamazdım.Hemen yatağımdan kalktım ve hava almak için balkona cıktım.Gözlerime inanamıyordum.Korkunç napıcam ben şimdi.Bir çığlık attım ve bir dakika sonra boynumun göz yaşlarımla ıslandığını hissettim.Karşıdaki..Karşıdaki ağaçta bir....
Bu bölüm fazla mı heyecansız oldu ne?Neyse umarım beğenirsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Dişler
VampireHey selam.Bu ilk kitabım ve oldukça kötü olduğunun farkındayım :D Okuyanlara iyi okumalar okumayanlara...Onlar umrumda değil.:D Biraz hikaye hakkında bilgi veriyim :D Başrolümüzde Jessica var.Sürekli sorunlar yaşayan birde sevgilisi Denis.Birde J...