Dehşet gece(Bölüm4)

132 13 0
                                    

Karşıdaki ağaçta Ca..Ca.. Caroline olamaz.Ağaçta ipe asılı bir şekilde olan adeta hayalet gibi süzülen kişi Caroline'ydi.Bir çığlık daha attım ve hemen aşağıya indim sonunda annem bir tepki verdi ve "ne oldu" dedi.Hemen hiç bir şey demeden dışarı ağacın olduğu yere gittim.Caroline artık yerdeydi ve yüzü solmuştu.Yanındaki ise kantinde tabaklarımızı yere düşürüp "biraz daha dikkatli olun sizi gidi sersem bebeler" diyen kendini bir bok sanan çocuktu.Cok korkuyordum ama arkadasımın ölmek üzere oldugunu görünce sinirden yanına gidip:

-Seni ahmak ne yaptın ona.O senin gibi kötü biri değildi.Onun ölmesi için cok erkendi.

-Şşşt.Sus cok konustun.Arkadasın Denis anlatmadı mı yoksa.Şimdiye kadar çoktan anlatmalıydı.Ya ölücek ya dönüşecek.

-Artık öldü nasıl dönüşsün.Söylesene nasıl dönüşsün.

-Heey dur sakin ol öleli 3 gün olmadı ya dönüştürebilirsen eğer iyileşir.

   Nasılda kahkaha atıyordu.Ağlamaya devam ediyordum başımı ölü bedeninin üstüne koymuştum ve düşünüyordum sonra karar verdim.Isıracaktım.Nasıl oldugunu bilmeden bir anda dişlerimi boğazına sapladım.Bir süre bekledikten sonra ani bir nefes aldı.Tanrıya şükür yaşıyordu o artık yaşıyordu

  -Lanet olsun kendimi ölü gibi hissediyorum ve boğazımda tarif edemeyeceğim bir acı var.Ne işler çeviriyorsunuz.

    Gülümseyerek hemen sarıldım.Artık yaşıyoru ve oda benim gibiydi.Kafa mı kaldırdığımda ise ukala cocuk yoktu.Caroline bana dönüp:

-Heey ben cok acım ve daha yarım saat önce yemek yedim.Hadi bir yere gidip bir şeyler yiyelim.

Gülüyordu ve mutluydu.Lanet olsun daha hiç birşeyin farkında değildi.Normal yemek yemek istediğini sanıyor ama kan istiyordu.Ben daha yeni vampirdim ve hiç bir insanı avlamamıştım.Caroline'ye dönüp:

-Heey hadi yukarıya cıkalım sana cooook önemli seyler anlatmalıyım.

Önemli mi lanet olsun hep önemli sey anlatcam diye saçma sapan şeyler anlatırsın hem saate baksana 12.

Tamam bizde kalırsın ama sana cidden önemli bişey anlatmalıyım.

Sözümü bitirdikten sonra gülümsedi ve "tamam" dedi.İçeri girdik ve annem "selam Caroline" dedi.Hemen yukarıya çıktık.Çok heyecanlıydım.Acaba nasıl tepki verecekti.

-Imm Caroline sana şunu anlatmalıyım ki.Hani biz bugün bir kan emici gördük ya

-Eveeet...O kadar korkunçtu ki ne o kızın nede o çocuğun yerinde olmak isterdim

-Ne yani bir vampir olmak istemezmiydin

-Ne yani insanları öldürüp dişlerimi boğazlarına geçirmek mi?Bide ölümsüz olmak?Hahaha hayır...

Hayır derken o kadar ciddiydi ki yaptığım şeyden cok pişmandım ama ölümede terk edemezdim.

-Pekii..Ya ölcen ya da vampir olcan hangisi?

-Ölmeyi tercih ederdim.Bir sürü insanı öldürmektense kendim ölürdüm daha iyiydi.

-Lanet olsun bizde Denis gibi artık vampiriz tamam mı.Sen de bende vampiriz ve hayatta kalmak içinde insanları öldürcez

-Hahaha Jessica çook komiksin yaa Gece gece cok güzel güldürdün.O değil de Denis kim?

-Aaaa hadi ama neden inanmıyosun bana.Denis sınıfta kızı öldüren kan emiciydi.Eğer bana inanmıyorsan dişlerimi gösteriyim.Sende de var aynısı.

Sözlerimi bitirdikten sonra dişlerimi gösterdim.Biraz şoktaydı ama hala inanmışa benzemiyordu.Karnımızda yavaş yavaş acıkmıştı.Hemen aklıma Denis'in bana verdiği telefon numarası geldi.Numarayı hemen aradım.Telefon açıldığında ise "demek aradın sonunda bayan sarışın" dedi.

-Hey tamam dalgayı bırak.Bir başka vampir arkadasın zorla Caroline'yi vampire dönüştürmemi istedi.Eğer dönüştürmeseydim ölücekti.Ve şuanda acemi ve aç bir vampir karşımda duruyor ve hiç bir şey anlamıyor.Bence dışarıya çıkıp bir gece atıştırması yapmalıyız ne dersin?

-Hayhay bayan sarışın.Dedi ve balkonumun içine girdi.

-Aman tanrım bende böyle hızlımıyım dedim.

-Tabiki de hadi ormanlık alana gidelim.Polisler vardı orda.Caroline bunu sende yapabilirsin sadece gideceğin yeri düşün ve hızlı ol.

Bir saniye sonra hepimiz oradaydık.Bir grup polis vardı ve cidden de açtık.Denis'le ben hızlı davrandık ve arkadaki 2 polisi coktan öldürdük.Caroline'de saf saf bize baktıktan sonra "galiba biraz fazla acıktım ve şurdaki yakışıklıda fazla pozitif kanlı geldi bana" dedi ve yakışıklı polisin üstüne saldırdı.Bir kaç dakika sonra Caroline yanımıza gelip

-Aman tanrım ben şimdi vampirim ölümsüzüm ve bir katilmyim??Hadi hemen burdan gidelim yakalanmak istemiyorum.

Eve geldiğimizde Denis gitmeden:

-Peki ben ve Caroline dönüştü ama Louis ona nolucak?Oda mı dönüşecek?

-Imm belki o çoktan ölmüştür ne dersin?Bi ziyaret et istersen yarın.

Lanet olsun yoksa o çoktan dönüştü mü?Ya da öldü mü?Hemen Caroline'ye dönüp "hemen gidiyoruz"dedim kafamı çevirdiğimde Denis coktan gitmişti.Bir kaç saniye içinde Louis'in evindeydik ve kapının önünde kanlar vardı.Olamaz yoksa öldümü?Kapıyı kırmaya çalıştık.Louis'in ailesi Norveç tatilindeydi.O yüzden kapıyı kırmamızda sorun yoktu.Kapıyı kırmaya çalıştık ama beceremedik çünkü kapının arkasında ağır bir şey vardı.Caroline ile artık korkuyorduk ve hemen Louis'in odasının balkonuna gittik.Kapısı açıktı.Gözlerimize inanamıyorduk.Louis korkunç bir şekilde.....

Acaba Louis'e noldu?Bende cok merak ediyorum... :D

Kanlı DişlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin