Aşk mı başlıyor?(Bölüm7)

114 6 0
                                    

Hey evet cok uzun süredir yazmıyorum.Üzgünüm.Ama şimdi uzun bir bölüm olacak.Umarım...Bu arada bide Denis'in ağzından anlatıcam.

   Denis'in üstünde iğrenç bir kurtadam vardı.Aynı izlediğim videodakiler gibi yüzünde ve kollarında kıllar vardı.Tam bi pis bişeydi.O an midem bulandı.Ama aşık olacağım kişinin bir kurtadam taraafından parçalanmak üzere olduğunu gördüğümde henüz acemi olmama rağmen hemen koşarak üstüne atladım tutmaya çalışıyordum ve Denis kendini toparladığında oda üstüne atladı.Bir süre sonra kurtadamın etkisiz hale geldiğini görünce hemen oradan uzaklaştık.Giderken hiç konuşmadık.Ağzımızı bile açmadık ve o sessizliği Denis bozdu.

-Hey.Tamam biraz korkmuş olabilirsin.Hatta biraz değilde baya.Ama emin ol sana asla zarar vermelerine izin vermem.Asla.Senin bir kılına zarar gelirse kendimi asla affetmem.

-Ama be.....

   Konuşmama izin vermedi kolumdan tuttu ve kendine çekti.Çok heyecanlıydımburunlarımız birbirine değiyordu.Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki yerinden cıkacak sandım.Eminim ki oda kalbimin atışını hissetmiştir çünkü cidden cok hızlı atıyordu.Biraz öyle bakıştıktan sonra seni seviyorum dedi dudağıma küçük bir öpücük kondurduktan sonra yanımdan hemen gitti.Aman tanrım bana seni seviyorum dedi ve beni öptü.Hala şok geçiriyordum.Hemen gidip Caroline'ye haber vermeliyim.Hemen eve gittim.Yukarıya odama cıktım ve Caroline'yi aradım.Olanları heyecanla anlattım.Oda bana "hmm,ne güzel,iyimiş"gibi cevaplar veriyordu.Bunda bi terslik var Caroline böyle durumlarda sevinçten odada dört döner zıplar koşar çığlık atar.Ama şimdi sadece "hmm" demekle yetiniyordu.Merak ettim ve ciddi bir tavırla:

-Bebeğim noldu birşey mi oldu?

-Yoo gayet iyiyim.Bir şeyim yok.

   Diyip lafı kestirip attı.Ve yüzüme telefonu kapatınca bende hem sinirlendim hem korktum.Hemen üstüme bişiler alıp cıktım.Evine gittim.Biraz oturduk dertlestik.

    ******DENİS******

Aahh evet o tam bi melek.Onu ilk gördüğümden beri birşeyler hissettim.Sonunda cesaretimi topladım.Onu ucurumun oraya götürdüm öpücektim ama lanet olası telefon caldı.Bazen şu teknolojiyi bildiğin ana avrat sövüyorum.Her neyse.O kadar güzel gözleri saçları elleri varki.Düşünmemek elde değil.Hele bide o kokusu.Sarılıp ona o kokusunu ölene kadar cekebilirim.Onu aslında öldürmeliydim.Ama ona o kadar aşıktım ki onu vampir yapıp ölümsüzlüğün tadını cıkarmak istedim.Çocuklarımız olurdu.Bir kırda evimiz ama sadece biz.Aşkımız ve çocuklarımız.Kurtadamlardan uzakta.Kötü olan bize zarar verebilecek herşeyden uzakta mutlu bir hayat.Ahh ahh ne güzel olurdu ama o beni eminimki sevmiyor.Bugun onu öptüğümde bile tepki vermedi.Tabi bende korkak gibi yanından kaçıp gittim.Nasıl tepki versinki dimi gözünü açtığında yanında yoktum bile.Acaba mesaj atsam mı.Ama hayır ya şimdi beni sapık falan sanar.Boşver Denis atma mesaj.Ama burunlarımız birbirine değerken utancından ve heyecanından domates gibi olmuş ve kalbi cıkacak gibi atıyordu.Normal bir insan bunu farkedemezdi ama ben bir vampirim ve herşeyi hissederim.Aacaba telefon numaramı kaydetmişmidir.Bir mesaj atsam mı?Atıyım ya nolcak dimi...Sonunda telefonu almıştım ve ona "hayatımda başıma gelen en güzel şeysin" diye mesaj atmıştım.Saatte geç olmuştu kesin çoktan uyumuştur.En iyisi evine gidip balkonundan onu izlemeliyim.Hemen evine gittim ve balkonundan ona bakmaya çalıştım odada kimse yoktu.Kimsenin olmadığına emin olduktan sonra içeriye girdim ve evi aradım.Aman tanrım bir anda dank etti yoksa ben onun yanından kaçınca başına bişeymi geldi.Sapığın teki bişey mi yaptı.Aaaa düşünmeden edemiyorum.Hemen koklamaya başladım.Hislerini hissetmeye çalıştım.Korktuğunu hissedebiliyordum.Ama nerde olduğunu bulamıyordum.Hemen arkadası Caroline'nin yanına gittim.Penceresine hafif tıklatınca kalktı ve yanıma geldi.

Kanlı DişlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin