Mekana girdiğin de bu partiyi okulun yapmadığı anladı. Okul asla gece klüplerinde parti vermezdi çünkü. Büyük ihtimal arkadaşlarından biri düzenlemişti. İçeriye doğru ilerleyip fazla kimsenin olmadığı arkalara doğru ilerledi. Normalde böyle bir yere onu hiç bir güç getiremezdi. Ama bir haftadır görmediği sevdiğinin özlemi herhangi bir güçten üstündü işte. Hem okuldan pek arkadaşı olmayan sevdiğinin yalnız kalmasını da istememişti. Etrafı taramaya başladı. Yüzlere tek tek baktı. En son beş atlı kişinin toplanmış masada kaldı. Oradaydı sevdiği. Birileriyle konuşuyor ve gülüyordu. Ne kadar da özlemişti bu kısa zaman içinde. Masada ki diğer kişilere göz attınca kaşları çatıldı. Bu kızın burda ne işi vardı? Heleki Alaranın yanında. Masaya doğru hareketlendiğin de kız elini Alara'nın beline attıp kendine daha çok yaslamasıyla durdu. Hayal kırıklığının kralını yaşıyordu o an. Alara yani tek mesajı ile Rusya'dan kalkıp geldiği sevdiği ona gülümseyerek bakıyordu. Kalbinde ki acı yerini belli ederken masayı dağıtmak hatta partiyi dağıtmak istedi. Tek bir saniye bile yüzünün asıldığını görse yapacaktı zaten. Ama kahretsin ki olduğu yerde mutlu görünüyordu. Daha fazla dayanamayacağını anlayınca dışarıya attı kendini. Cebinde ki paketten bir dal allıp dudaklarına yerleştirdi. Çakmağıyla yakıp derin bir nefes çekti. Ağır adımlarla da yürümeyr başladı. Geçenkinden daha çok acıyordu canı. Bir insanın nasıl dışardan bu kadar farklı göründüğünü sorguluyordu kendince.
Selin!"
Adını duyunca adımları da durdu. Yavaşça arkasını döndü.
Gelmeyeceğini sanıyordum."
Okulda pek arkadaşın yoktu yanlız kalmanı istemedim. Ama okuldakinlere ne gerek var."
Bak ben ortamı.."
Sigarayı tuttuğu elini havaya kaldırıp onu susturdu.
Bana açıklama yapmak zorunda değilsin."
Böyle olmasını istemedim. Üzgünüm. "
Kollarını iki yana açıp cevapladı.
Emin ol benim kadar olamazsın."
Arkasını dönüp ağır adımlar yürümeye başladı. Bir kaç adım atmıştı ki durdu.
Ellfiiidaa"
Yüksek sesle söylediği sözden sonra ona döndü. Sigarayı tuttu iki parmağıyla Alara'yı işaret edip devam etti.
Sen eski bir şarkısın."
Tekrar arkasını dönüp ilerlemeye başladı. Gerçekten seviyorsan sevdiğinin mutluluğuna bile sevinmelisin" diyen kimse ona sormak isterdi. Neden bu kadar acı çekiyordu madem?
Beş ufak adım kadar sonra durup baş parmağıyla sigaranın izmarit kısmına vurup külünü düşürdü. Dudaklarına götürüp sert bir nefes çekti tüm acısını sigaradan çıkarırcasına. Dumanı geri bıraktıktan sonra az önce ki şarkı sözünü terkar etti.
Ellfiiidaa"
Tekrar ona döndü. Tekrar parmaklarını ona doğruttu. Yanağından süzülen yaşla bitirdi sözlerini.
Hep aklımda kalacaksın."
_________________________________
Okuduğunuz ve desteğiniz için teşekür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYDIM
NonfiksiBilinmeyen numara: ah leydim! Bilinmeyen numara: gözlerinizi lütfen çekin Bilinmeyen numara: daha fazla dayanmaz ne kalbim ne beynim Çoğunluk texting Başlama tarihi:22/11/19 Bitiş tarihi: 25/02/20