4

832 96 22
                                    




Yağmur yağıyor dışarıda. Ve sen bir aptal gibi  parkta, bankaların birinde uzanıyorsun.
Ya hasta olursan?
Kendini düşünmüyorsan bile beni düşünmelisin. Seni böyle gördükçe göğüs kafesim tarif edilemez bir ağrıyla sıkışıyor.
Bunu yapmaya hakkın yok Jeon Jungkook. Canımı yakıyorsun.

Uzandığın bankın yakınlarında olan, büyük ve yaşlı ağacın arkasından seni izliyorum. Bir elimde şemsiye var.
Ama açmak istemiyorum.
Çünkü sen sırılsıklam olurken ben yağmur damlalarından saklanamam.

Daha fazla ıslanmanı istemiyorum. Ve ilk defa yanına geliyorum. Hızlı adımlar atarak uzandığın banka ilerliyorum.  Botlarımdan çıkan sese rağmen kıpırdamıyorsun.

Uyumadığını biliyorum,ama neden bu kadar dalgınsın?

Başucunda duruyorum ve ilk defa yüzünü bu kadar yakından inceliyorum.

Sonra bakışlarım kıpkırmızı burnunda ve  gözlerine takılıyor. Yutkunuyorum.
Vakit kaybetmeden şemsiyemi açıyorum ve üstüne doğru tutuyorum.

Artık yağmur damlaları yüzüne çarpmıyor.
Ama sen, neden ağlıyorsun?
İnci tanelerini neden bulutlarla birlikte akıtıyorsun?
Kim üzdü seni?

Sonra yavaşça gözlerini açıyorsun ve göz göze geliyoruz. Yalnızca bana bakıyorsun, ağlamaktan kızarmış gözlerinle.
"Çek şunu!" diye kızıyorsun bana. Omuz silkiyorum umursamazca. "Hayır." diyorum sakin bir tonda.
Beni umursamıyorsun ve bankta oturur pozisyona geliyorsun. Bu sırada şemsiyenin altından çıkıyorsun tabii. Şaşırmıyorum. Ve oluşturduğun boşluğa oturuyorum. İlk defa oluyor bunlar. Ama şu an için bunu düşünmüyorum. Çünkü daha geniş bir zaman diliminde bunlar için delirmek daha cazip bir fikirdi.

Şemsiyeyi tekrardan üstüne tutuyorum. Sinirlendiğini anlıyorum, ama gitmemekte kararlıyım.
"Son kez diyorum sana, çek şunu üstümden." diye bağırıyorsun.
"Hayır. Hasta olacaksın." diyorum inatla. Bir şey demiyorsun. Bir süre yüzüme bakıyorsun ve sonra ayağa kalkıp gidiyorsun. Arkana bir kez bile bakmadan hemde.

O an ağlamak istiyorum. Benden bu kadar mı rahatsız oluyorsun Jungkook?

Şemsiyeyi banka bırakıyorum. Ve ağlayarak evime gidiyorum.

Bütün gece aklımda sadece sen varsın.
Ve o gece bir karar alıyorum, senden asla  kaçmayacağıma dair.

Daima dibinde olacağım Jeon Jungkook, en azından sen küçük kalbimi fark edene kadar.

a spring evening, rsk ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin