8

626 97 23
                                    






Okulun arka bahçesine kurulmuş olan çardakta oturuyorum. Bugün diğer günlerden çok daha farklıyım Jungkook.

Yanına oturmamak için derse girmiyorum. Resim çiziyorsun ama seni izlemiyorum. Teneffüslerde peşinden koşmuyorum.

Bu davranışlarımi sakın yanlış anlama. Senden vazgeçtiğim yok.

Senden vazgeçemem.

Sadece ayaklarıma kadar geleceğine inandırdım kendimi.Benden özür dileyeceksin.

Çünkü öyle hissediyorum. Geçen günki kaba davranışın için benden özür dileyeceksin.
Hislerimde bu zamana kadar hiç yanılmadım.

Umuyorum ki şimdi de yanılmam.

Belki de seni rahat bıraktığım için mutlusundur. Üzgünüm Jungkook ama seni rahat bırakmak gibi bir düşüncem hiç olmadı.

Daha önce dediğim gibi, bu nazlı hallerin bana sökmez Jungkook.
Bir iki terslemende gurur yapıp vazgeçecek biri değilim. Hiçbir zaman da olmadım.
Aşkta gurur yoktur.

Stresten tırnaklarımı kemirirken bir el bana çikolatalı süt uzatıyor.
Kaşlarımı çatıyorum ve elin sahibine bakıyorum.

Bu sensin Jungkook. Bana sütü uzatan sensin.

Geleceğini biliyordum ama bu kadar erken beklemiyordum seni.

Elini ensene götürüyorsun utangaç bir edayla. Yüzünde mahçup bir gülümseme var.

"Kantinde son iki çikolatalı süt kalmıştı. Belki dünki kabalığımı bu şekilde telafi edebilirim diye düşündüm." diyorsun gözlerimin içine bakarak.

Gülümsüyorum sana ve sütü elinden çekip alıyorum. Oturman için yanımı patpatladığımda bunu beklemediğin yüzünün aldığı şekilden anlaşılıyor.

Dudaklarımın arasındaki pipeti çıkarmadan mırıldanıyorum." Otur şuraya. Seni yemeyeceğim."

Gülerek oturuyorsun. "Bu kadar basit olacağını düşünmemiştim. Daha çok beni terslersin diye düşünüyordum."

"Aptal mıyım ben? Niye tersleyeyim ki seni? Hem zaten geleceğini biliyordum."

Kaşlarını çatıyorsun. Bu halin çok sevimli oluyor Jungkook.
"Ne? Nasıl bilebilirsin ki?"

"6. hissim çok kuvvetlidir." Sana göz kırpıyorum.

Bir süre sessiz kalıyor ve beni izliyorsun.

"Çok garip." diye mırıldandığını duyuyorum.

"Garip olan ne?"

"Başka biri olsaydı ve onuda böyle tersleseydim çoktan peşimi bırakmıştı. Nasıl dayanabildin ki bana?"

Gözlerinin içine bakıyorum gülen gözlerimle.

"Çünkü ben seni seviyorum Jungkook..."

O an hiç bitmesin istiyorum. Hayatımın geri kalanını güzel gözlerine bakarak geçirmek istiyorum. O kadar güzelsin ki ağlamak istiyorum güzelliğine.

Söylesene sana bu denli sıkı bağlanmamı nasıl sağladın Jungkook?




a spring evening, rsk ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin