6.rész

199 13 27
                                    

Heyho! ❤️ Meghoztam a kövi részt. Jó olvasást. Várom a véleményeket! ❤️

ROSÉ SZEMSZÖGE

- Egy asztalfoglalásom van, Park Chanyeol néven. – lépett oda a nőhöz, Ő pedig az asztalunkhoz kísért. A teremben nem volt senki rajtunk kívül. – Megkértem, hogy ma ne engedjenek be ide senkit. Kettesben akartam maradni veled. – húzta ki nekem a széket.

- Köszönöm. Ez nagyon rendes tőled. – mosolyodtam el. Már rég voltam randin, főleg egy ennyire kedves, és figyelmes fiúval, mint ő.

- Elképesztően hálás vagyok neked. – nyúlt át az asztalon, s megfogta a kezem.

- Nincs miért hálásnak lenned. Ez a munkám. – néztem rá bíborvörös arccal.

- Édes vagy, de nem csak azért vagyok hálás. Hanem azért, hogy igent mondtál. Egy ilyen gyönyörű lány, rám pazarolja az eleve kevés szabadidejét. – húzta újabb mosolyra száját. Arcán megjelentek édes mosolygödrei.

Teljesen zavarban voltam. Elvesztem gyönyörű szemeiben. Végül kihozták a vacsoránkat, és jóízűen el is fogyasztottuk azt.

- Valamivel szeretnélek meglepni. – állt fel az asztaltól, és kisétált. Meglepetten figyeltem minden egyes lépéstét. Amikor visszatért egy gitár volt a kezében. A széket arrébb húzta az asztaltól, majd rám nézett. – Ezt a dalt, neked küldöm. Köszönetképp ezért a csodás estéért.

Csak még jobban elpirultam. Arcomon akaratlanul is megjelent egy mosoly, ő pedig belekezdett. Mély hangja és a lágy gitár zenéje tökéletes kombinációt eredményeztek. Csak ültem ott, és csodáltam.

 Csak ültem ott, és csodáltam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Ez gyönyörű volt. – néztem rá elérzékenyülten. – Még soha senki nem lepett meg így.

- Örülök, hogy tetszett. – tette le hangszerét, majd közelebb lépett. – Szeretném ezt az alkalmat megismételni. Persze, ha nincs ellenvetésed. – nevetett.

- Nincs. – vágtam rá egyből. – Akarom mondani, remek lenne. – szépítettem.

- Akkor jó. Cseréljünk számot, és majd egyeztetünk. – nyújtotta át a telefonját.

Még beszélgettünk egy darabig, aztán hazavitt. Boldogan léptem be a lakásba, ahol sötétség honolt. Feloltottam a nappaliban lévő villanyt és megállt a szívem.

- Jin? Mégis mit csinálsz te itt? – kaptam mellkasomhoz. A szívrohamot hozta rám azzal, hogy sötétben a kanapén ücsörgött.

- Téged vártalak. De nem csak én. Srácok! Megjött! – mondta kissé hangosabban, mint az előzőt. Erre a kijelentésére Taehyung, Hoseok és Jimin jelentek meg, egyenesen a konyhából egy tál popcornnal a kezükbe.

- Sokáig odavoltál. – huppant le mellém Taehyung.

- Mesélj el minden részletet! – helyezte magát kényelembe Jimin.

Kényszer [Rosé X Jungkook]Where stories live. Discover now