Deku nie wierzył w śmierć swojej matki ale jednak było to wydarzenie istnie realne. Siedział sam z smutkiem na ryju i stracił nawet ochotę na pisanie z swoim cruszhi. Na telefonie były widoczne powiadomienia SMS od całej klasy ale chłopiec je ignorował.
-chłopcze?
Z drzwi dobiegł głos jego ojca który ostatkami sił próbował udawać zdrowego na umyśle.
-wejdz
All Might wszedł do pokoju chłopca. Nie mógł się napatrzeć na jego tak delikatną cerę jak ALOUETTE papier toaletowy 5-warstwowy 6szt. 13,99 tylko w Rossmann
All Might usiadł obok swego syna
-czego
Deku nie chciał zbytnio aby tu był ale jednak próbował być miły
Ale All Might uznał to za prowokacje i wszystkie bariery w jego mózgu przestały istnieć.
Mężczyzna rzucił się na chłopaka. Przygwozdził jego ręce do podłogi a następnie zaczął szeptać do jego ucha
-kocham cię deku. Kocham wszystko w tobie, twoją skórę, głos, oczy, zapach, żółte ząbki,miodek w uszach. Specjalnie utruwałem twoja matkę aby się ze mną ożeniła a potem ją zamordowałem. SŁUCHASZ MNIE ZROBIŁEM DLA CIEBIE WSZYSTKO TYLKO ABY SIĘ DO CIEBIE ZBLIŻYĆ. OD KIEDY ZJADŁEś MOJEGO WŁOSA ZAPADŁEM W SZALONĄ SPIRALE MIŁOŚCI TOCZĄCA SIE WOKÓŁ CIEBIE. IZUKU MIDORIYA PRAGNĘ CIĘ
deku był przestraszony i zszokowany, jak najszybciej chciał uwolnić się od uścisku mężczyzny i najchętniej go zabić. Ale trzymał mocniutko.
All Might przywiązał jego ręce do kaloryfera a następnie zaczął się dobierać do jego strefy grzechu.
Blondwłosy ściągnął jego spodnie i majteczki w kropeczki i biedroneczki
-mały siusiolek jak na bohatera. Endeavor miał większego.
Deku nie chciał wiedzieć skąd on to wie ale się domyślał
All Might jednak musiał znaleźć coś nawilżającego aby spenetrować Bogu winnego organizmu.
Jedyne co miał pod ręką to tłusta kiełbasę która zamordował Inko. Nie chciał oddalać się od ofiary ponieważ wiedział że może uciec.
Wsadził mu wawelską w dupę.
DEKU RYCZAŁ NA CAŁY REGULATOR
Za to All Might wyjąwszy wawelską wsadził analnego penetratora którego miał między udami.
Deku darł się tak głośno i wydobywał niepoznane jeszcze częstotliwości dźwięku.
Za to oprawca posuwał się to w tył a to w przód aby zadowolić swoje pojebane fantazje.
Jednak nie przewidział jednej rzeczy, jego stare serce zaczęło nie wyrabiać i powoli tracił przytomność.
Deku zauważył coraz słabsze przepychy rury i szykował się na jeszcze gorsze fantazję. Jednak All Might dostał zawału.
Deku zobaczywszy to, szybko przegryzły sznurki a następnie sprawdził tętno.
Nie żyje
Jednak chłopak nie cieszył się z tego powodu. Nawet jeżeli jego oprawca zginął, nie zmieniło to jego poczucia wstydu, rozpaczy i wszystkich złych emocji.
Był całkowicie niepoczytalny i wiedział że nic już tego nie naprawi. Stanął na parapecie a następnie zrobił już ostatni krok w jego życiu.