In his arms - 13

484 33 4
                                    

פרק 13 | הארי
נעלנו את הדלתות ורצנו לכיוון החדר שינה למעלה, לא רצינו לחכות יותר ואני חושב שגם לא יכלנו. הזדקקתי לו, כמו שלא הזדקקתי למשהו בחיים שלי, למגע המחשמל של ידיו על גופי, שפתיו הרכות על שלי, רציתי אותו. יותר מאי פעם.
הורדתי את נעליי וגרביי במהירות וקפצתי על המיטה בזמן שלואי עדיין מתקשה עם הנעל שלו, עד שהוא הוריד אותה תכף נרדמתי, הוא עלה באיטיות מעליי ושם את ידיו בצדדי הגוף שלי בשביל לא להכביד עליי, למרות שהוא לא שוקל כל כך הרבה.
הוא נישק את שפתיי בעדינות והיד שלו החזיקה בפני, הוא נשען על גופי מעט בשביל לא ליפול, הוא סמך עליי באיזשהו אופן ואהבתי את זה. שפותינו זזות בתיאום מושלם, כאילו הרגע הזה נועד לקרות.
הזזתי את היד שלי לאט לאט לחולצתו במטרה לפשוט אותה אך הוא עשה את הפעולה לפני והוריד אותה במהירות, הוא חשף את גופו המלא בקעקועים. אני אוהב את הקעקועים שלו, לכולם יש הרבה משמעות מבחינתו.
לא יכולתי יותר והשלכתי אותו הצידה והתהפכתי מעליו, אני לא רגיל להיות למטה.
רגליי בצידי אגנו ואני יושב עליו מעט ונשען קדימה, היד שלי מחליקה על עורו החשוף ואני מנשק את האזור החזה שלו, יכולתי לחוש בדופק שלי עולה בקצב מטורף, אני מתרגש. מאוד.
הורדתי גם אני את החולצה שלי וראיתי איך פניו של לואי נהפכות אדומות. נחמד לדעת שהוא נמשך אליי.
הבטן שלי כנגד שלו ופניו כנגד שלי, אני יכול להרגיש את הנשימות החמימות שלו על הצוואר שלי והדם שלי קופא בורידיי.
כמה אני רוצה אותו.
נישקתי אותו בהתחלה בעדינות ולאט לאט הגברתי את העוצמה, הלשון שלו בתוך פי זזה בדיוק עם שלי ושפתיו מתאימות לשלי כמו כפפה ליד. היד שלו יורדת לכיוון רוכסן הג׳ינס שלי והוא פותח אותו בעדינות, עצרתי וגיכחתי מעט, ״ זה בסדר?״ לואי שואל ברכות ומחייך אליי, אהבתי שהוא מבקש רשות.
״כן. ללא ספק כן״ אני משיב וחוזר לנשק אותו
אני מרגיש את הג׳ינס שלי יורד מגופי ולואי מתחיל להשיל גם את שלו ממנו. אוף, הוא מושלם. פשוט מכל הבחינות.
לואי תפס את השמיכה וכיסה בה את שנינו מעט, רק עד הפופיק בערך.
התחלתי לרדת בנשיקות קטנות לכיוון הבטן שלו הרגשתי אותו מתחיל להתקפל, כנראה זה דיגדג אותו,
הוא משך אותי בחזרה למעלה והתהפך מעליי שוב, אני שונא להיות למטה!!
אני מתחיל להרגיש משהו נוגע במפשעתי, הידיים שלו גולשות לכיוון הבוקסר שלי והוא מושך אותו למטה במשיכה אחת.
הגוף שלו כנגד שלי. בלי שום דבר אחר על עורנו. בלי הבגדים בלי מסכות. רק שנינו.
לא צריך שום דבר אחר.
לאט לאט הוא מתחיל להיכנס לתוכי ואני שומע שהוא נושם מעט בכבדות, נישקתי את צווארו ועצמתי את עיניי, פשוט טוב לי איתו. לאחר המון זמן אני באמת באמת מאושר. לא רק שקיבלתי את מי שאני בזכותו,
אני אוהב את מי שאני בזכותו.
הוא מתחיל להיכנס עמוק יותר ולהגביר את הקצב והלב שלי דופק כפול שתיים מלפניי! אחזתי בגבו חזק וטיפה פצעתי אותו, ״א- אני מצ-מצטער״ אני מצליח להגניב משפט ובקושי נושם, אני שוב מרגיש שאני מתחיל להיחנק, לא בקטע רע כמובן, אלא מכמויות האהבה אליו שהגוף שלי לפעמים לא מסוגל להכיל.
״ה-הכל בסדר״ הוא לוחש ומתנשם בעונג.
היד שלו מלטפת את הגב שלי ושורטת
אותי מעט, זה לא כאב, האמת שזה נחמד שיש משהו ממנו שחרוט על גופי, אני והוא קשורים, מתחברים. זה כל מה שיכולתי לבקש ויותר. הרבה יותר.
״הארי, מממ״ אני שומע את לואי לוחש כמעט ללא קול, אני מתסכל עליו הוא נושך את שפתיו ומביט בי. לרגע טבעתי בעיניים שלו בזמן שהרגשתי כל כך מסופק, כל כך מלא. הוא התחיל להאט את הקצב אך לא עצר, עם ידו הוא גם עינג אותי, אם אתם מבינים על מה אני מדבר.
אני רוצה לצעוק לכל העולם כמה אני אוהב אותו. כמה שהוא מדהים. בקושי דיברנו אך השתיקה חיברה בנינו יותר ממה שמילים אי פעם יוכלו. תקשרנו בלי קול.
נשכתי את שפתיי חזק בשביל לא לצרוח.
הרגשתי צמרמורת שעוברת בכל גופי והתחלתי להזיע, שנינו גמרנו כמעט באותו הזמן! אני מרגיש את איבר מינו מטפטף עליי מעט והוא נושם לרווחה בקול נמוך ומתענג.
הוא יוצא ממני ונשכב לידי על המיטה, מתנשף ומזיע כמוני.
״אתה יודע הארי, בשביל אהבה צריך להקריב, ובשביל האהבה הזאת...
אני מוכן להקריב את כל מה שיש לי.״ הוא אומר ומסתכל עליי עם עיניו הכחולות והצלולות.
חייכתי לכיוונו וליטפתי את הלחי שלו בעדינות, גם אני. אני אתן הכל בשבילו. בשביל להיות לצידו בכל זמן שאני יכול.
״זה- זה היה מושלם.״ אני מתנשף ומסתובב אליו, זה באמת היה.
״כן. פשוט מושלם.״ הוא משיב ואני מחבק אותו, נתקלח כבר בבוקר. אבל כרגע? כרגע, אני לא רוצה לזוז לעולם.
״לילה טוב לו.״ אני לוחש לאוזנו ומחזק את אחיזתו בו, אני הכפית הגדולה למרות שאני מעדיף להיות הקטנה.
״לא לא , רק רגע, תסתובב. אני הכפית הגדולה.״ הוא אומר והופך את הלילה הזה למושלם באמת.
״עכשיו זה מושלם.״ הוא אומר ואני עוצם את עיניי.
האם אני מדמיין? או שהחלום שלי התגשם ברגע זה ממש?

In His ArmsWhere stories live. Discover now