Дойонг вървеше по улицата, оглеждайки се притеснено. Не знаеше защо се чувства така сякаш извършваше нещо нередно. Но още по-зле беше това, че имаше чувството че някой го наблюдаваше, а по улиците няма почти жива душа.
Той застана пред входната врата на розовокоското, треперейки целия. Вдигна ръката си готов да почука, но в следващия момент вратата се отвори, при което той се стресна.
-Дойонг хьонг?-малкото момченце погледна объркано към него, наклонявайки глава.
-З-здравей, Джи-джисънги.-той вдигна ръка все още треперейки.
-Ако си дошъл да се караш на хьонг или да го убиеш става ли да ми направиш една услуга?-попита мило Джисънг, мигайки невинно.
-Какво би искал?
-Става ли да му се скараш или да го убиеш и от мен? Не спира да ме изнервя.-оплака се по-малкия и направи място на Дойонг да влезе.
Чернокосия влезе вътре и се огледа. Къщата беше променена от последния път, в който бе идвал. Преди този коридор беше син, а сега беше бял.
Двамата тръгнаха към всекидневната. Джисънг водеше, а чернокосия го следваше послушно. Влязоха в стаята, при което Донс отново забеляза промяна. Мебелите бяха разместени, като също бяха купили някои нови. Стените бяха бежови, докато преди бяха бели.
Сънг му показа къде да седне, настанявайки го на големия диван. Дойонг седна там, започвайки да се оглежда любопитно.
-Хьонг, може ли по-късно да ми помогнеш с домашните? Джехьон хьонг никога не иска да ми помага, а и също е много глупав.-каза Сънг и се намести до него, сгушвайки се.
-Да, разбира се, Сънги!-той прегърна силно малкото момченце.
-Липсваше ми, хьонг.-измрънка малкия русокоско.-Иска ми се ти да ми беше брат, а не онзи гаден задник. Стани ми брат, хьонг , моля те!
-И на мен ми се иска, Сънги.-Донс разроши косата му, усмихвайки му се широко.-Но няма как да стане.
-Това не е вярно.-двамата чуха глас идващ зад тях, при което се обърнаха към него.-Има начин да станете братя.
Джехьон се подсмихна и се приближи до тях. Бутна малкия си брат, при което и двамата го изглеждаха намръщено. Той се намести до чернокосия, увивайки ръцете си около него.
ESTÁS LEYENDO
【My ex and new boyfriend】Dojae
FanficДжехьон и Дойонг са бивши гаджета. Джехьон е средно добър по успех ученик, който е един от популярните ученици в училището. Той има навика да си сменя много бързо половинките. Дойонг е отличник, който винаги е изряден и винаги е готов да помогне на...