°37°

319 31 19
                                    

Хендери се надигна леко и погледна към лежащото момче до него. Усмихна се широко и доволно срещу него, което накара розовокоското да извърти с досада очи. 

Джун много добре знаеше какво означава тази усмивка на другия и това точно го караше да се ядосва. На него изобщо не му беше до говорене, а и особено по тази тема. Не искаше да изясняват това между тях. Харесваше му тази им неангажираща връзка между тях и не му се искаше да разваля всичко това, като изяснят това. 

Но нямаше какво да направи по въпроса. Щом искаше да продължи да спи или да се занимава с Хендери, трябваше да се примири с неговите желания. Нямаше да му стане нищо, ако двамата се съберат, но все пак не му допадаше да бъде обвързан с някой. Дори му беше трудно да се обвърже с Кун преди, но другия китаец бе успял бързо да го убеди да се съберат.

-Ще говорим ли?-попита чернокосият, пърхайки с мигли.

-Налага ли си?-измрънка недоволно Шяоджун, след което се надигна също.-Добре, нека говорим.

-Е, какво ще стане между нас от днес нататък?-в очите на по-високото момче се виждаха искри на радост и вълнение.-Ще можем ли да сме истинска двойка и ще успееш ли да забравиш Кун?

-Добре можем да започнем връзка, но това да забравя Кун ще бъде малко невъзможно.

-Но няма как да имаме връзка, ако ти обичаш друг?!

-А ти как очакваш просто ей така да забравя Кун?! С него съм имал най-дългата и сериозна връзка през живота си! Не става да го забравя от нищото!

-Но ако обичаш Кун, тогава нещата между нас не могат да продължат. Казах ти, че не искам да си играеш с чувствата ми.-Хендери въздъхна натъжено и извърна поглед настрани. 

Колкото и много да желаеше да бъде с другото момче, това просто не можеше да бъде осъществено. За другия чувствата му бяха просто нещо, с което нямаше нужда да се съобразява и може да ги игнорира. Това го нараняваше толкова много, но трябваше да бъде силен. Не трябваше да се поддава на плътските желания на другия и да му позволява да се възползва от тялото му. 

-Виж, Хендери.-започна розовокосият и въздъхна.-Съгласен съм да станем двойка, но ще ми отнеме доста време, за да превъзмогна Кун. Може би ще ми е необходимо наистина много време за това, но ако ти ми помогнеш малко с това да го забравя, ще бъде по-бързо и лесно.

【My ex and new boyfriend】DojaeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang