Тен влезе в стаята на гаджето си, държейки в ръцете си кошница пълна с току-що изпечени бисквити. Майката на по-високият го бе посрещнала с широка усмивка на входната врата и го накара да вземе тази кошница с бисквити като подарък по случай това, че търпял сина ѝ. Това държание на майката на другия го объркваше леко, но той предпочете да не обръща толкова много внимание. Когато влезе в стаята на гаджето си, той започна да се оглежда за другото момче, но не можеше да го види.
-Джони.-повика го, но обратен отговор не получи.
Зачуди се дали другият не бе в банята или пък в някоя друга стая. Все пак майка му беше казала, че си е вкъщи, така че трябваше да е някъде тук.
Остави кошницата с бисквити на бюрото на другия и се обърна отново оглеждайки се, но този път чудейки се какво да прави. Седна на леглото и придърпа лаптопа на другия, който се намираше малко по-встрани от него. Отвори го, след това го махна от зарядното, като видя, че батерията му е пълна, и започна да разглежда сайтовете, които другия бе отворил. Докато го правеше, попадна на чатовете му.
Тен веднага вдигна погледа си от устройството и започна да се оглежда наоколо. Не беше редно поначало да му пипа лаптопа, а да му чете чатовете още повече. Прехапа нервно устна, усещайки как любопитството се опитваше да превземе ума му. Обичаше Джони и искаше да му осигури лично пространство, но просто не можеше да критикува желанието си да научи с кого си пишеше другия.
-Няма да гледам всички. Само набързо ще ги видя. Дори няма да ги чета.-каза си той, след което отново наведе глава към лаптопа.
Не се изненада да види, че първите му пет чата бяха с него, Тейонг, Джехьон, Юта и Дойонг и за това реши, че ще им хвърли само бърз поглед без на този с него. Погледна надолу, виждайки няколко различни групи, в които една на класа, общата им, групата му с Джехьон и Тейонг, някаква друга група с братовчед му, чата с братовчед му видя, след това с братовчедка му, с майка му, с баща му и още някакви групи.
Видя някакъв чат между Джони и някакво момиче, който смяташе да подмине, но когато забеляза името си се спря. Отвори го и започна да чете. Повечето съобщения бяха от непознатото за него момиче, но тези съобщения го накараха да притесни. Това момиче знаеше за него и Джони, но твърдеше че ще ги раздели. Пишеше, че тайландецът не бил достоен за Йонгхо и още куп други обиди по негов адрес.
ESTÁS LEYENDO
【My ex and new boyfriend】Dojae
FanficДжехьон и Дойонг са бивши гаджета. Джехьон е средно добър по успех ученик, който е един от популярните ученици в училището. Той има навика да си сменя много бързо половинките. Дойонг е отличник, който винаги е изряден и винаги е готов да помогне на...