Джехьон и Дойонг наблюдаваха странно двамата си приятели, не разбирайки нищо от това което Тейонг ги молеше.
-Та става ли да се направите на близки приятели на Кун?-завърши най-после Те, гледайки ги в очакване.
-Кой е Кун?-попита Донс, преминавайки объркано.
-Нали точно това ви обясних току-що.-лилавокосият въздъхна уморено.-Не ме ли слуша досега?
-Слушахме те, но нищо не разбрахме.-отговори вместо гаджето си Джехьон, гледайки скептично най-добрия си приятел.-Говориш не разбираемо.
-Кун е момчето, с което видях Тейонг да се целува. Те двамата се сприятелиха и затова той иска да го събере със Сиченг, понеже тоя глупак си го хареса.-обясни им набързо брюнетът, скръстосвайки ръце пред гърдите си.-По някаква причина Тейонг смята, че ако повече хора се държим като близки приятели с този Кун, той щял по този начин по-бързо да се сближи със Сиченг.
-Това звучи абсурдно.-каза си направо Дойонг, клатейки глава.-Не искам да се преструвам, че харесвам това момче, нито че ми е приятел. Не нам за Юта, но аз със сигурност още съм ядосан за това, че ти и той сте се целунали.-той погледна яростно към лилавокоското.-Знаеш ли през какво премина Юта? Вместо да се държиш като мъж и да се съберете, ти отиваш да се целуваш с някакви непознати! Но и сега най-нахално ни караш да се сприятелим с този когото си целунал! Ти добре ли си?!
-Дойонг, спри да обвиняваш Тейонг.-обади се Юта.-Това вече е закрита тема. С Тейонг отдавна си изяснихме нещата и сега сме щастливи отново заедно. Не искам да се връщам към тази тема, предпочитам да остане затворена и да не се отваря.
Японецът стана от мястото си на дивана и седна на пода, където бе седнало гаджето му и се намести до него. Положи глава на рамото му, обвивайки ръцете си около ръката му, сгушвайки се.
-Кога ще ни запознаеш с въпросния Кун, Те?-обади се Дже, решавайки да разчупи напрегнатата обстановка, която внезапно се бе получила.
-Утре ще започне да учи в нашето училище и май в нашия клас, така че по-късно тази вечер ще го поканя у нас и ще ви викна да се запознаете с него. Съгласни ли сте?-Тейонг прехвърляше погледа си ту към розовокосия, тук към чернокосия. Той обаче не задържаше дълго погледа си върху Дойонг, защото всъщност се чувстваше гадно от думите му.
ESTÁS LEYENDO
【My ex and new boyfriend】Dojae
FanficДжехьон и Дойонг са бивши гаджета. Джехьон е средно добър по успех ученик, който е един от популярните ученици в училището. Той има навика да си сменя много бързо половинките. Дойонг е отличник, който винаги е изряден и винаги е готов да помогне на...