Хендери се взираше влюбено в русокосото момче срещу себе си, което бавно се хранеше и четеше нещо от неговата тетрадка по биология.
-Много ти благодаря, че ми услужи с тетрадката си. Честно да си призная изобщо нищо не разбирам от тази биология.-засмя се нервно брюнета и погледна към момчето срещу себе си, което го наблюдаваше влюбено.-Добре ли си?-попита той с лека усмивка на лицето си.
-Мхм.
-Така ли? Тогава защо ме гледаш по този начин?
-Мхм.
Щом чу отговора му, се усмихна още по-широко и леко се засмя. Колко очевиден бе чернокосия. Личеше си от километри, че бе влюбен в него.
-А били искал да ти изям обяда?-попита го, като вече се бе подготвил и бе поставил ръцете си върху таблата на другия.
-Мхм.
-Благодаря ти, Хендери.-той дръпна бързо таблата към себе си, започвайки да си взима от храната на другия.-А случайно дали през целия ден ще ми отговаряш с "мхм"?
-Мхм.
-Добре, значи няма как да станат нещата.-той въздъхна и поклати глава.-Може да ми е забавно да си играя така с теб, но цял ден да чувам това-абсурд. Ще ми стана досадно.
-Мхм.
-Ти наистина нищо не чуваш.
-Мхм.
Шяоджун отново поклати глава, след което се замисли. Трябваше да измисли нещо, с което да накара другия да спре да му отговаря само с "мхм". Но как щеше да го направи това?
Докато все още мислише, нещо изведнъж му хрумна. Погледна другото момче, като се подсмихна подло и съблазнително.
-А били искал да дойдеш с мен в стаята на чистача и да ми помогнеш да...-той се надигна леко, доближавайки се до другия или по-точно до ухото му, започвайки да му шепне.-Си съблека дрехите.-върна се обратно на мястото си и зачака реакцията му, усмихвайки се още по-широко.
-Мхм...-неусетно в съзнанието на чернокосия се разигра въпросната случка, при което той целия се изчерви. Започна да премигва бързо и да диша трудно.-К-какво?
-Попитахте дали ще може да излезем навън. Тук е ужасно горещо.
Брюнета нарочно започна да откопчава горните копчета на униформата си, знаейки че по този начин ще накара другия китаец да се смути или пък възбуди.
ESTÁS LEYENDO
【My ex and new boyfriend】Dojae
FanficДжехьон и Дойонг са бивши гаджета. Джехьон е средно добър по успех ученик, който е един от популярните ученици в училището. Той има навика да си сменя много бързо половинките. Дойонг е отличник, който винаги е изряден и винаги е готов да помогне на...