-Така нека обобщим какво научихме!-възкликна Дойонг и погледна към гаджето си, което го гледаше внимателно, кимайки му.
Двамата току-що бяха изгледали последния епизод на Tharntype, при което и двамата бяха толкова развълнувани от края.
-Какво може да кажем за Тайп?-привикна се чернокосия.
-Голям егоист е, много бързо се нерви, обича много сурова и люта храна, самозалъгваше се, че харесва момичета,преживял е нещо наистина много трудно в детството си и играе футбол. Също не може да си признае, че е влюбен в Тарн, точно както ти с мен.-Джехьон се усмихна самодоволно и обви ръцете си около другото момче, което веднага сложи ръцете си върху гърдите му, опитвайки се да го изблъска от себе си.-Ето виждаш ли! Същия си!
-Спри, Джехьон!-изръмжа Донс и най-после успя да избута розовокосия.-Съгласен съм с думите ти за Тайп, но аз не съм като него! Това, че ти си ужасен и не си като Тарн ме кара да се държа така с теб!
-Защо пък да съм ужасен?! И аз като Тарн просто искам да гушкам любимия си!
-И като него постоянно искаш да ме изчукаш.-Дойонг извъртя очи и скръсти ръце, гледайки настрани.
-Повярвай ми, ако и ти се видиш как изглеждаш отстрани по време на секс и ти би искал постоянно да се изчукваш. Просто си неустоим.
Дже се усмихна и отново се опита да обвие ръцете си около талията на другия, но единствено си спечели силен удар по ръката.
-Стига с това!-скара му се другия, карайки го да се нацупи.-Нека преминем нататък. Какво ще ми кажеш за Тарн?
-Страхотен барабанист или направо страхотен музикант. Гласа му много ме радва, както и уменията в с китарата.
-Да, той наистина е много добър музикант.-съгласи се Донс, клатейки глава в съгласие.-Друго?
-Гордее се със своята сексуалност, което е наистина много хубаво.
-Не е като някои хора, които си я забравят.-чернокосото момче извъртя очи, спомняйки си разговора с него преди около няколко часа.
Розовокоското забеляза това, но реши да го игнорира и просто се изкашля, за да му привлече отново вниманието.
-Той също е много добър и мил особено с Тайп. Страдал е много през живота си най-вече заради неуспешните връзки, които е имал и то заради един определен човек. Друго...а да най-важното! Всички са влюбени в него!
ESTÁS LEYENDO
【My ex and new boyfriend】Dojae
FanficДжехьон и Дойонг са бивши гаджета. Джехьон е средно добър по успех ученик, който е един от популярните ученици в училището. Той има навика да си сменя много бързо половинките. Дойонг е отличник, който винаги е изряден и винаги е готов да помогне на...