°27°

376 41 14
                                    

Дойонг влезе в класната им стая следван плътно от другите две момчета. Той се настани на обичайното си място, а Джехьон побърза да седне до него, макар и да не седеше там. Чернокосият кореец погледна скептично към гаджето си и скръсти ръце, след което поклати отрижателно глава.

-Няма да седиш до мен.-заяви твърдо той и отнов поклати глава.-Юта седи до мен.

-Юта и Тейонг няма да могат да дойдат първите два часа.-Дже се усмихна съблазнително на любимият си, след което прокара едната си ръка по бедрото му.

-Тази ти усмивка е много по симпатична от онази другата. Трябва да използваш тази.-обади се Кун, който, докато другите двама говореха, бе застанал до чина им и ги наблюдаваше в очакване. Не знаеше какво трябва да прави и къде трябва да седне.

След като чу коментара на китаеца, Джехьон извърна поглед от гаджето си и го премести към другия чернокос. Гледаше го ядосано и сякаш се опитваше само с поглед да го убие. 

-Няма ли да млъкнеш?-опита се да звучи спокоен, но очите му издаваха, че е ядосан.

-Какво?-Кун се намръщи, не разбирайки какво лошо бе казал. Просто даваше съвети на другото момче, за да изглежда по-симпатичен. Той искаше да направи добро.-Давам ти просто съвет.

-Не ми трябват твоите шиб...

-Стига сте говорели за усмивката на Джехьон.-прекъсна ги Донс, защото не му се слушаше скандали.-Нека говорим за нещо друго.-бързо смени темата той.-Кун, къде смяташ да седнеш? 

-Не знам, може би до Сиченг. Той къде седи?-отвърна китаецът и се загледа из стаята.

Намръщи се, когато забеляза, че доста от учениците го наблюдаваха. Не бе забелязал, че бе привлякъл вниманието на някого. Поначало смяташе, че никой няма да му обърне внимание, но явно всичко го бяха забелязали.

-Хей, ти си нов, нали?-чу глас идващ зад себе си и се обърна, виждайки русокосо момиче, което беше малко по-ниско от него.

Тя го гледаше любопитно и му се усмихваше приятелски. Изглеждаше дружелюбна, но Кун не смяташе веднага да ѝ се доверява, първо смяташе да я опознае или проучи. От къде можеше да знае, може това момиче да се окаже някоя досадница или пък някоя кокона.

Засега той се бе настроил да се доверява само и единствено на групичката на Тейонг, както и на Сиченг. Не бе дошъл тук да се сприятеля, но пък можеше и да го направи, ама в по-късен етап. Първо държеше да проучи целия си клас.

【My ex and new boyfriend】DojaeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora