°42°

251 26 21
                                    

Юта се облегна назад и зачака гаджето му да се появи. Намираше се в едно кафене близо до домът му, където си беше уговорил среща с Тейонг. Двамата все още бяха скарани, макар че не толкова сериозно, колкото преди, но си бяха скарани.

Той взе чашата си с кафе и отпи няколко глътки от съдържанието ѝ.  Кореецът закъсняваше с двадесет минути, което никак не му се понрави. Хубавото бе, че поне знаеше каква бе причината другия да го няма все още. Малките братовчеди на Тейонг, Сънгчан и Джисънг, му бяха дошли на гости и той нямаше как да не им обърне малко внимание.

Вратата на заведението се отвори, при което звука на малкото звънче се разнесе из цялото място. Японецът вдигна поглед в нея посока, виждайки гаджето си да влиза. Другото момче го забеляза и се насочи към мястото му, а той продължи да държи поглед си върху него. Щом стигна масата му, Тейонг дръпна стола срещу неговият и се настани. 

-Съжалявам, че закъснях.-каза кореецът, събличайки якето си. Закачи го на стола, след което отново погледна към другия.-Джисънг искаше да му помогна с едно домашно, а Сънгчан ме помоли да му направя бисквити.

-Бисквити?-брюнетът вдигна въпросително вежда, а Те му кимна.

-Да.-Тейонг се обърна назад, бръквайки в джоба на якето си и изваждайки някаква малка желязна кутийка. Обърна се отново към него и му я подаде.-Спокойно, не съм забравил да и донеса.

Накамото погледна безизразно кутийката, изглеждайки така сякаш нямаше никакво доверие на съдържанието ѝ. Но той все пак я взе и я прибра в джоба на своето яке.

-Благодаря.-измрънка тихо той и извърна поглед към прозореца, който бе до тях.-Е, искаше да говорим.

-Не искам да се караме, Юта.-въздъхна кореецът, а той му кимна.

-И аз не искам.-погледна го леко тъжно, след което скръсти ръце пред гърдите си.-Но и не искам Сиченг да се вижда с онзи. Ти още по-малко!

Чувайки това, лилавокосото момче въздъхна. Затвори очите си за няколко секунди, след което го погледна уморено. Вече го болеше главата от този спор. Какво толкова щеше да му стане на Юта просто да се помири с Кун. Целуна го само веднъж, не е станало нещо голямо!

-Юта...-започна да говори той, но бързо бе прекъснат.

-Знам, че искаш да се помирим с Кун, но се позамисли аз как се чувствам. Наистина много ме заболя, когато ви видях да се целувате. По дяволите, Тейонг, бях на косъм да отнема живота си.

【My ex and new boyfriend】DojaeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang