Episode 6

2.2K 130 56
                                    

Dedicated to : myra0008 pxdhfydbl

Thank you so much for your sweet and encouraging comments. It really, really means a lot to me.

So as you all know that I post episodes every Friday and small teasers after every 2 episodes on Tuesday...but I've decided to change it a bit.

For the next 2 weeks you'll be getting 2 episodes per week !!!

I'll be posting episodes on every Tuesday and Friday for next two weeks !

I hope you liked my surprise ! 😄

Enjoy !!♥️🥰

_________________________

Scene 1

Shivaay was just reliving his moments when he stopped himself. "Nahi Shivaay." He started. "Bhulo mat ki yeh wahi ladki hai jisne tumhari Annika ko...." He left the sentence hanging and his face turned bitter.

"Mere liye woh bas ek...ek boj hai, bas ek responsibility hai. Woh meri koi nahi lagti." Shivaay said to himself in the mirror and sat on his bed. "Usme meri Annika ki jhalak ho hi nahi sakti." He said.

"Nahi ho sakti." He repeated with his jaws clenched.

Scene 2

Khanna was cuddling with Shivika as she had wished. They both were having a good time talking. There was no one else in the room.

"Toh isilye mujhe yaha pe aana pada." Khanna told her some old story of his life.

"Oh...Tabhi mein sochu ki aap itne khadus admi ke liye kaam kaise karte hai." Shivika made a face.

"Viki, Meine kya bola tha ? Aisa nahi bolte bado ke liye." Khanna said with a stern face.

"I know, uncle, I'm sorry. Pr main kya karu ? Woh hai hi aisey ! Mujhe lagta tha ki The Shivaay Singh Oberoi kitna accha hoga, generous hoga, polite hoga. Magar..." Shivika scoffed.

"Aisa hi tha mera billu."

Shivika and Khanna looked at the door and saw Dadi there.

"Dadi aap ?" Shivika asked sheepishly, feeling ashamed of what she just said.

"Haan mein, aur tune jaisa socha tha waisa hi tha mera billu." Dadi said as she walked up to Shivika's bed.

Khanna stood up and let Dadi take his place beside Shivika. "Pr kuch hadse insaan ko badalne pr majboor kar dete hai."

"Matlab ?" Shivika asked in confusion.

"Matlab mein tumhe baad mein samjhaungi, pehle meri baat suno, tum mil nahi rahi thi toh meine mata rani se mannat mangi thi ki agar tu mil jaye toh mein pure parivaar sahit unke darbaar mein 21 nariyal chadhaungi." Dadi said.

Shivika - Billu Aur Paanika Ki Beti ✓जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें