MY BORING LIFE

3.2K 119 20
                                    

  გამარჯობა,მე  ბელი ვარ,ბელ რიჩარდსონი. 19 წლის და ახლახანს დავიწყე სწავლა უნივერსიტეტში. დედისერთა ვარ მოდი გეტყვით,თუ ეს რამდენად საშინელებაა.სახლში სულ სიმშვიდეა,არ ისმის სიცილის ხმა და ჩამიჩუმიც არ ისმის. მამაჩემი ,,რიჩარდსონების კომპანიას" უდგას სათავეში,ეს ერთ-ერთ ყველაზე მსხვილი კორპორაციაა,ამიტომ მამა სულ საქმეებშია ჩაფლული.ასევე დედას. ის ყოველთვის ცდილობდა,რომ აღვეზარდე ისე,როგორც ნამდვილი ლედი,მაგრამ გეტყვით,რომ ვერ შეძლო. შეიძლება ნამდვილი ქალბატონისავით ვიქცეოდე მამას შეხვედრებზე,მაგრამ ჩემს საუკეთესო მეგობართან ერთად ყოფნისას,იგივეს ვერ იტყვით.

   საშინელებაა ასეთი ცხოვრება..მამა სახლში არასდროსაა,დედაც სულ გარეთაა..მირჩევნია ღარიბი ვიყო,მაგრამ ოჯახთან ერთად დიდ დროს ვატარებდე. არ ვიცი რა არის ოჯახური კერა,ოჯახური სითბო. მხოლოდ სხვები ს დასანახად ვართ ასეთი ,,კარგი" ოჯახი,მაგრამ სინამდვილეში ერთმანეთთან კვირაში 3 საათსაც კი არ ვატარებთ. მე ან ოთახში ვარ,ან ჩემს დაქალთან. ამანდა ერთადერთია ვინც ჩემთან ფულის გამო არაა,მას საერთოდაც არ ანაღვლებს ფული და ქონება. მყავდა შეყვარებული ჯერემი,რომელსაც მაშინ დავშორდი,როდესაც მივხვდი,რომ ფული აინტერესებდა. სხვა რა მოგიყვეთ?მეტ ვერაფერს გეტყვით,ნე-ნელა ყველაფერს გაიგებთ,მოკლედ იმის თქმა შემიძლია,რომ ჩემი წრის ხალხისგან ძალიან განვსხვავდები. 

  ეს ჩემი სახლია,შიგნიდან უფრო დიდია,მაგრამ ვის რაში აინტერესებს,აქ ხომ ჩემი ისტორიის მოსასმენად ხართ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  ეს ჩემი სახლია,შიგნიდან უფრო დიდია,მაგრამ ვის რაში აინტერესებს,აქ ხომ ჩემი ისტორიის მოსასმენად ხართ. ერთადერთი ვისთანაც ამ სახლში უსაფრთხოდ ვგრძნობ თავს,ეს ჩემი აღმზრდელი სონიაა,ყველაზე თბილი და საყვარელი ქალი,ვისაც ოდესმე შეხვდებით. მის ხელში რაღაც წილად მაინც მქონდა ბავშვობა. დედაჩემივით არ მეჩხუბებოდა თუ ტანსაცმელს დავისვრიდი ან თუ წავიქცეოდი.

FOREVER MY PRINCESS (დასრულებულია)Where stories live. Discover now