AYIA NAPA

1.9K 100 52
                                    

  ჰარი მალევე წავიდა,სამსახურში საქმეები ჰქონდა.იმ დღის მერე კი აღარ მინახავს,ისე ვამბობ გეგონება 5 წელი გავიდა მას მერე,სულ რაღაც 1 დღე იყო გასული.დღეს კი უკვე გამგზავრების დღეა,ჰარიმ მე გამოგივლიო,მე,შენ და ნაილი ერთად წავიდეთო,მეთქი ნო პრობლემმ!!

-აბა,შენ იცი,ნაილიკოს მიმიხედე.

-ვინმე თუ შეხედავს მენდე,თვალებს დავთხრი.

-შენი იმედი მაქვს.

-გიჟო-უკვე ჩავალაგე ყველაფერი,მეც გავემზადე,ახლა კიდევ ჰარის ველოდები.-იცი?ცოტა მეშინია.

-რატო?-დაფეთებულმა მკითხა.

-მამაჩემიც იქ რომ იყოს,მერე რა ვქნა.

-კაი რა!რამდენი ხანი უნდა ემალო,დაგინახოს!!ხედავდეს,რომ უკვე დამოუკიდებელი ქალი ხარ და აღარაფერში გჭირდება.

-კი მაგრამ,შენც იცნობ მამაჩემს,სულ იმას იღებს რაც უნდა,მეშინია იქიდან უკვე გათხოვილი არ ჩამოვიდე.

-მაგაზე არ იდარდო,ვინმე შეგეხება და ჰარი ძირიანად მოთხრის.

-ვიცი-გამეცინა და შორტი გავისწორე,უცებ კიდე გარეთ სიგნალი ატყდა.გამიკვირდა,ფარდა გადავწიე დდა ფანჯრიდან გადავიხედე,მაშინვე ჰარის მანქანა დავინახე,ფანჯრიდან თავი გადმოყო და კოცნა გამომიგზავნა. გამეცინა და წამოვხტი.

-წავედი მე!

-ვიტირეებბ!!გაგაცილებ.

-არა,დარჩი,თორე შენ ცრემლებს რომ დავინახავ მეც ვიტირებ.

-კაი ხოო!!მოდი გაკოცო-ტუჩი გადმოვაგდე და რაც ძალი და ღონე მქონდა ჩავეხუტე,ორივე ლოყაზე ვაკოცე და ვუთხარი

-დამირეკე ხოლმე!

-შენც არ დამივიწყო!-ცრემლები მოგვდიოდა.

-ისე ვტირით გეგონება 2 წლით ვემშვიდობებით ერთმანეთს-ორივეს სიცილი აგვიტყდა,როდესაც კარზე ზარი გაისმა.

-ჰარი იქნება-კარისკენ სირბილით წავედი,გავაღე და ჩემი მზე ბიჭი დავინახე.

FOREVER MY PRINCESS (დასრულებულია)Where stories live. Discover now