{1}

766 41 89
                                    

Herkese yeniden ve yeniden merhaba~

Nasılsınız? Teşekkürler ben de bok gibiyim xkdnxjjx

Bu zamana kadar kitaba başlamadan önce uzun uzadıya açıklama yapan, konuşan yazarlar hep sinirlendirmişti beni ve hep okumadan geçiyordum o kısımları. Siz de okumayacaksınız onu da biliyorum ama yazmaya başlayınca iş değişiyor iste xkdncjjx

Kitapla ilgili bir kaç uyarıda bulunmak/ bilgi vermek istiyorum~

Eğer "bad boy" bir karakterle "masum" bir kızcağızın birlikte olduğu, şiddete, tecavüze özendiren bir kitap arıyorsanız lütfen defolun.

Eğer ben aşkın anlatılmasından hoşlanmam, eşcinsel bireylerden dibine kadar nefret ederim, gerçek aşkı sevmem/inanmam diyorsan, lütfen siktir git.

Eğer ben sex okumak istiyorum, mastürbasyon yapacağım diyorsan okuyabileceğin bir sürü kitap var, sen de siktir ol.

Sizi şimdiden uyarayım.

Yetim kalmış, yetimhanelerde büyümüş, her boktan nefret eden, zorbalığı havalı bulan, sexi gündelik bir aktivite haline getirmiş ya da bunlar gibi pek çok özellikten en az birine bile sahip olan bir karakter arıyorsanız üzgünüm bu kitabı okumayın.

Pek benlik değil biliyorum ama, bu kitap fazlasıyla toz pembe olacak.

Sevimli ve gülünç karakterlerin, olayların olacağı bu kitapta, bir çoğumuzun kaybettiği o masumiyete sahip olan bir çok şeyi yeniden göreceğiz.

Eğer buraya kadar okuduysan, bence kitaba devam etmelisin.

Neden hep sex? Neden hep üzüntü? Neden hep karamsar şeyler?

Biraz iyimser olmaktan ve güzel şeyler düşünmekten zarar gelmez~

Eğer buraya kadar okuduysan, öteki bölümleri de okuman dileğiyle~

Little Lover'ın başlangıcı~

Lütfen buraya tarih bırakınız :3

Ve unutmadan! Jenna'yı sevin çünkü o sizi çok seviyor~❤

Little Lover~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin